meelen schreef:High tea-en en de chocolade workshopJa, en nog spullen van jou op MP zetten, een duinrit maken, boer zoekt vrouw kijken (of er nog iemand voor je bij zit), sjoelen, naar de camping en nu ben ik vast nog wel wat vergeten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:we zullen een lijstje moeten maken en afstreken. maar eerst maar naar de haman (even lekker ontspannen)
Ja, en nog spullen van jou op MP zetten, een duinrit maken, boer zoekt vrouw kijken (of er nog iemand voor je bij zit), sjoelen, naar de camping en nu ben ik vast nog wel wat vergeten.

winnitou schreef:meelen schreef:
Ja, en nog spullen van jou op MP zetten, een duinrit maken, boer zoekt vrouw kijken (of er nog iemand voor je bij zit), sjoelen, naar de camping en nu ben ik vast nog wel wat vergeten.
koffie drinken op de camping, bbqen
hier komen eten, koffiedrinken
uit eten, naar de goldenearring

LIQUITA schreef:ATE schreef:Hmmmm....denk het niet hoor. Denk dat ze mensen bedoeld van nog langer geleden. Weet misschien nog wel iemand voor haar.ze doet een avond voor veteranen van manege veldt
horen jullie toch bij ik niet hoor