Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Stef_Winston / Stefanie
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf. En houd van mijn camera en Macho/Manno
lovefi / Liselot:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt (en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell / Merel:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig
Eevj/ Eef
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overwegen ze heeft een mooie pownie voor mijn lens
Roomiey/ Romy:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig
KarinW86/ Karin:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
DjoysDesignz: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
DjoysDesignz/Joyce:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug, maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op. Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic.
Jorine_falco/ Jorine:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek, maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Lisa_Caro/ Lisa:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang. Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Fe_m_ke/ Femke
DjoysDesignz: Gezellig! En een Maxi fan!
Esile/ Elise
DjoysDesignz: De reiziger!
sambagirl/Jeannette
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!
Twinklebel/Fieke
xsabine/Sabine
andalusierX / Joyce:
Stef_Winston: Joyce is mijn mede Mannofan, want zeg nou zelf, Manno is gewoon ook erg leuk! Verder is ze ook gewoon heel gezellig.
DjoysDesignz: Mijn naamgenoot!
kimmiepimmie / Kim:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
aatjuh12/ Amanda:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Onze schizofreen
palousaboy / Jeffrey
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap. En altijd vrolijk!
Flurk / Lida
DJoysDesignz schreef:Citaat:Stef_Winston / Stefanie
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf. En houd van mijn camera en Macho/Manno
Eevj: Is lief, en kan gezellig met haar kletsen
lovefi / Liselot:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt (en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell / Merel:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig
Eevj/ Eef
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overwegen ze heeft een mooie pownie voor mijn lens
Roomiey/ Romy:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig
KarinW86/ Karin:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
Karin: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
Eevj: Karin heeft een gigantisch hart voor dieren, en is gewoon super lief!!!!!!
DjoysDesignz/Joyce:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug, maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op. Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic.
Eevj: Joyce is gewoon de beste, kan super mooie foto's maken! En we kunnen het super vinden met z'n 2e
Jorine_falco/ Jorine:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek, maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Eevj: Een falco verslaafde, en heel verdrietig omdat hij nu weg is. Maar blijft ondanks alles toch vrolijk
Lisa_Caro/ Lisa:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang. Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Fe_m_ke/ Femke
DjoysDesignz: Gezellig! En een Maxi fan!
Esile/ Elise
DjoysDesignz: De reiziger!
Eevj: Volgens mij super aardig, en we hebben aardig gedeelde intresses
sambagirl/Jeannette
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!
Twinklebel/Fieke :
Eevj: Fieke is gewoon cool, we kunnen het goed vinden, en kunnen altijd allerlei dingen even kwijt bij elkaar via pm
, grappige en minder grappige dingen. En ze heeft een geweldig knappe merrie!!!!!
xsabine/Sabine
andalusierX / Joyce:
Stef_Winston: Joyce is mijn mede Mannofan, want zeg nou zelf, Manno is gewoon ook erg leuk! Verder is ze ook gewoon heel gezellig.
DjoysDesignz: Mijn naamgenoot!
kimmiepimmie / Kim:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
aatjuh12/ Amanda:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Onze schizofreen
Eevj: Een 'bekende' zonder dat we het wisten, en heel gezellig! Kan heerlijk kletsen, ook in zichzelf
palousaboy / Jeffrey
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap. En altijd vrolijk!
Flurk / Lida