Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Dat gaan we gezellig bij Johanna vieren. Ik moet wel werken met oud & nieuw (van 15:30 uur t/m 22:00 uur), maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zin in, lekker zingen en buzzen (en met de puppies spelen, hihi).
, gelukkig is het mooi weer
) . fique schreef:Dank je wel.ik weet niet wat ze al bij jullie gedaan hebben, maar bij ons was het alleen degene die echt wat met een paard had mocht er heen om schoon te maken en dan metteen weer weg. stallen van die paarden werden ook niet gemest op dat moment. alleen schoon stro d'r bij. stallen met besmette paarden waren afgezet met lint en bakken om door heen te lopen met iets antibacterieels. heeft toen ook wel een tijdje geduurt. alleen wij hadden de mazzel denk ik dat ze allemaal in buitenstallen stonden die het hadden. bij jullie zal het iets moeilijker worden. maar het kan wel. iig succes!

LIQUITA schreef:Nu nog heerlijk genieten van 3 vrije dagen (sorry Meelen, gelukkig is het mooi weer
) .

xan schreef:Morgen ga ik met Joline naar een concert van Jan Smit, met in het voorprogramma
Monique Smit en de 3J's.
Ben zeer benieuwd hoe het is.
!!! xan schreef:Morgen ga ik met Joline naar een concert van Jan Smit, met in het voorprogramma
Monique Smit en de 3J's.
Ben zeer benieuwd hoe het is.
LIQUITA schreef:Ook hier is de rust weer wedergekeerd. Op naar oud & nieuw. Dat gaan we gezellig bij Johanna vieren. Ik moet wel werken met oud & nieuw (van 15:30 uur t/m 22:00 uur), maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zin in, lekker zingen en buzzen (en met de puppies spelen, hihi).
Nu nog heerlijk genieten van 3 vrije dagen (sorry Meelen, gelukkig is het mooi weer
) .
Tytje schreef:Wij hebben gister geschaatst op de ijsbaan in Akmaar. Ik vond het geweldig, voelde mij weer helemaal kind worden. Het is jaren geleden dat wij geschaatst hebben. Het zonnetje was erbij, leek wel wintersport!
Onwijs balen van dat droes, ze kunnen moeilijk de toko dichtgooien, het zou wel het beste zijn.
ATE schreef:GELUKKIG!!! Wij hebben vanmiddag de Wii gekocht, echt leukLIQUITA schreef:Ook hier is de rust weer wedergekeerd. Op naar oud & nieuw. Dat gaan we gezellig bij Johanna vieren. Ik moet wel werken met oud & nieuw (van 15:30 uur t/m 22:00 uur), maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zin in, lekker zingen en buzzen (en met de puppies spelen, hihi).
Nu nog heerlijk genieten van 3 vrije dagen (sorry Meelen, gelukkig is het mooi weer
) .
ja gelukkig doet hij het thuis prima de playstation
. We zijn nu aan het boxen, hihi. ATE schreef:Tytje schreef:Wij hebben gister geschaatst op de ijsbaan in Akmaar. Ik vond het geweldig, voelde mij weer helemaal kind worden. Het is jaren geleden dat wij geschaatst hebben. Het zonnetje was erbij, leek wel wintersport!
Onwijs balen van dat droes, ze kunnen moeilijk de toko dichtgooien, het zou wel het beste zijn.
morgen gaan wij ook naar alkmaar met pertra en sandra en de kids maar ik ga niet schaatsen hoor
.
. 

xan schreef:Sssst.....niet verder vertellen, maar dat ben ik idd aan het doenHeel veel plezier met het schaatsen morgen.
Liquita, kun je niet al stiekum oefenen met schaatsen op je WII sports ????
. xan schreef:Ik zag net de laatste 2 minutenHeb net heerlijk toppers in concert zitten kijken.
Toch wel een te gekke show hoor.

LIQUITA schreef:xan schreef:Sssst.....niet verder vertellen, maar dat ben ik idd aan het doenHeel veel plezier met het schaatsen morgen.
Liquita, kun je niet al stiekum oefenen met schaatsen op je WII sports ????.
xan schreef:Het lukt me niet hoor, ik struikel steeds. Ik laat het morgen maar aan de kids over, hihi.Pas je op met pootje over