ik weet dat er veel 1 winst hebben oa sya, dieu, laila, waikiki, degene die smiddags moesten weet ik niet leuke foto's van viola.
fiona2005
Geplaatst: 07-03-10 19:58
Melissa had 2x 154 in B Dieu had 1x winst in het Z1 Cheryl had ook 1x winst in Z1 Priscilla had geloof ik 177 en 174 in het L2 en verder weet ik het niet
Wat is er trouwens met kelly gebeurd?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Jammer dat je dan zulke punten rijdt!! Vrij frustrerend als je wel lekker gereden hebt voor je gevoel!
Kel is nu bij dr ouders thuis.. heeft nog steeds hoofdpijn, maar heeft wel gewoon gegeten en is niet misselijk... Ze blijft daar ook slapen dus dan is er in ieder geval toezicht
Banjer
Lid Nieuwsredactie
grote buitendeur stond open en hij schrok ergens van.. dus ze neemt m kort en toen werd ie weer rustig.. toen liet ze de teugels weer iets vieren en ff later ging de knop om en ging hij af... ze raakte dr beugels kwijt en dus ook dr evenwicht... (dat is wat ik er vanmiddag uit opmaakte toen ze t vertelde...)
Wat leuk voor cher dat ze toch weer een puntje te pakken heeft Nou het zit voor kel ook niet mee steeds pechvogeltje. Derest ook gefeliciteert uiteraard
0Whisper0
Geplaatst: 08-03-10 11:52
Sterkte Kel! Zit er toch stiekem een Okidoki in Eep!
Kendera
Geplaatst: 08-03-10 16:10
We hebben een nieuwe auto gekocht... getverdemme wat istie moooi en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!
leuke toet vanes!!! Hebben jullie m in t wit gekocht?
Vandaag mn eerste werk(mid)dag gehad.. Pfff... heb dr hoofdpijn van van al die nieuwe informatie! Maar is wel leuk werk! Nog ff wennen en een ritme in het werk krijgen.. maar dat gaat vast wel goed komen! Alleen die 90 tot 100 namen die ik van de zomer moet onthouden zal een hele klus worden
loveseben
Geplaatst: 08-03-10 20:25
Hello Lady's, ik leef nog Noes heeft het idd goed uitgelegd Eep zijn knoppie ging effe om en ging ineens van 0 naar 100 Dus ja, zonder beugels gaat dat niet goed komen Mijn hele linkerkant is nu zo stijf als een plank, maar voor de rest gaat het wel Heb vanmiddag ook alles zelf gedaan, want stil zitten is ook niet goed Alleen het rijden heb ik uitbesteed, dat heeft Lies gedaan Vond ik weer iets teveel van het goede om zelf te doen En uiteraard was er vandaag niks aan de hand Ik laat voorlopig de buitendeuren wel even dicht Vind dat Eep al die tijd al erg braaf is geweest, maar gister kon hij zich blijkbaar niet inhouden Maar goed, risico van het vak zeg ik dan maar In ieder geval, iedereen bedankt voor alle hulp
Nes, wat een geweldige auto Super zeg
Noes, fijn dat je het leuk vind En het went vanzelf wel hoor
loveseben
Geplaatst: 08-03-10 20:26
0Whisper0 schreef:
Sterkte Kel! Zit er toch stiekem een Okidoki in Eep!
Haha, ja die snelheid had ideaal voor een barrage geweest