Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliia

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:58

NIEUWE PAGINA! Go jij! Go jij!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:28

Jeej!

Mogge ochtend lekker vroeg op! O.o 10:30 pacours lopen Gaaaap

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:59

ik ga morgen voor een nieuwe tussen deken kijken voor rockyyyy. Haha! haha succes morgen wie er wedstrijd heeft! Lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 00:23

ik ga slapen chicks Doei, doei slaaplekkaaaah.

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:36

Hello.

Elise en Carmen. Hoe gingen jullie springwedstrijden? Haha!

Ik ben er toch over aan het denken om bruin nog een jaartje te starten in het springen. iniedergeval tot het L rijden en één puntje in het M ofzo. Staat wat beter als ik hem ooit nog ga verkopen Knipoog

Maaar heb even een paar vragen aan jullie over dat starten want ik heb daar niet veel verstand van?
- waar kan ik het beste lid worden (goedkoopste) en hoe moet je lid worden.
- startcoupons, skaart, inschrijfgeld? hoe duur en waar kan je dan krijgen?
Clown

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 16:22

lizzy dat kun je volgens mij vanaf volgende maand bestellen bij Olga, ga ik ook doen voor mijn kids alleen dan voor de bixie Knipoog
Inschrijfgeld weet ik wel dat kost je 25 euro de rest zul je even moeten vragen.

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 16:23

he tweeling hoe ging het met springen?
En hoe is het met sisi gegaan? Knipoog

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 18:22

Heb 1wp gehaald met mijn springwedstrijd!
1e parcours had ik 1 weigering, maar dat was een fout van mij, want ik zette hem er te schuin voor en een balk. Tweede parcours had ik 1 balk, meteen op de eerste Knipoog maar die leek ook een stuk lager dan de rest. Ik vond het erg leuk en Jim ook, dus dit gaan we vaker doen! Haha!

@ Lizzy
Wil je daar dan dit jaar nog mee beginnen of volgend jaar, anders betaal je zeg maar een jaarabbonnement terwijl je nog krap 2 maanden wedstrijden kan rijden.
Je moet lid worden bij een vereniging zoals bijv. de SRJV of bij de vereniging van die vrouw van Ermano, daarheen gaan wij nu ook overstappen, omdat zij te weinig leden had (dat heet geloof ik de Henschoterruiters of zoiets). Dit zijn dan dus wel schriftelijke verenigingen, die verder (bijna) niks organiseren van verenigingslessen etc. Ik dacht dat zo'n jaarabbonement rond de 40,- kost.
Dan moet je dus nog per proefje of springparcours een coupon hebben en 16 coupons kosten een kleine 20,- + per proef of parcours kost het ongeveer 7,50 (soms ook minder) aan startgeld.
Oja en je moet dan ook verplicht een abbonement nemen op Paard en Sport, dat is zo'n tijdschrift van de KNHS. Dacht iets van 27,50 voor een jaar, maar weet niet zeker.
Wat de startkaart kost weet ik zo even niet meer, maar als je lid wordt van een vereniging kan je via hun een startkaartaanvraagformulier krijgen. Je moet dan ook iets van een kopie van een blz uit het paspoort meesturen.
Hoe oud is Bruin trouwens? Want voor zn 8e moet je hem dan elk jaar laten meten, maar dat kan dan met een aantal anderen, die ook moeten en de kosten vallen dan wel mee.
Heel verhaal, maar dit was het wel zo'n beetje geloof ik Knipoog

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:07

Jimb0o schreef:
1e parcours had ik 1 weigering, maar dat was een fout van mij, want ik zette hem er te schuin voor en een balk. Tweede parcours had ik 1 balk, meteen op de eerste Knipoog maar die leek ook een stuk lager dan de rest. Ik vond het erg leuk en Jim ook, dus dit gaan we vaker doen! Haha!

@ Lizzy
Wil je daar dan dit jaar nog mee beginnen of volgend jaar, anders betaal je zeg maar een jaarabbonnement terwijl je nog krap 2 maanden wedstrijden kan rijden.
Je moet lid worden bij een vereniging zoals bijv. de SRJV of bij de vereniging van die vrouw van Ermano, daarheen gaan wij nu ook overstappen, omdat zij te weinig leden had (dat heet geloof ik de Henschoterruiters of zoiets). Dit zijn dan dus wel schriftelijke verenigingen, die verder (bijna) niks organiseren van verenigingslessen etc. Ik dacht dat zo'n jaarabbonement rond de 40,- kost.
Dan moet je dus nog per proefje of springparcours een coupon hebben en 16 coupons kosten een kleine 20,- + per proef of parcours kost het ongeveer 7,50 (soms ook minder) aan startgeld.
Oja en je moet dan ook verplicht een abbonement nemen op Paard en Sport, dat is zo'n tijdschrift van de KNHS. Dacht iets van 27,50 voor een jaar, maar weet niet zeker.
Wat de startkaart kost weet ik zo even niet meer, maar als je lid wordt van een vereniging kan je via hun een startkaartaanvraagformulier krijgen. Je moet dan ook iets van een kopie van een blz uit het paspoort meesturen.
Hoe oud is Bruin trouwens? Want voor zn 8e moet je hem dan elk jaar laten meten, maar dat kan dan met een aantal anderen, die ook moeten en de kosten vallen dan wel mee.

Jeetje wat een gedoe zeg!
Bruin is nog 5. Ik wil hem wel voor 2009 gestart hebben want dan is een startkaart nog voor de helfd van de prijs ofzo zegtdenise. of kom ik dan alsnog duuder uit.
Maar bedankt voor de info! Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:12

_Lizzy_ schreef:
Jimb0o schreef:

@ Lizzy

Jeetje wat een gedoe zeg!
Bruin is nog 5. Ik wil hem wel voor 2009 gestart hebben want dan is een startkaart nog voor de helfd van de prijs ofzo zegtdenise. of kom ik dan alsnog duuder uit.
Maar bedankt voor de info! Haha!

Als je na 1 oktober startkaart laat gaan is het startkaart geld voor de helft van de prijs voor dat jaar Lachen Dat bedoelt ze denk ik Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:14

nickyforever schreef:
he tweeling hoe ging het met springen?
En hoe is het met sisi gegaan? Knipoog

1e!! Haha! In het 2e pacours Lachen Eerste zullen we vergeten Schijnheilig Ging vóór hindernis 1 al mis Wow!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 21:50

morgen weer Pino'tje rijden Haha! Go jij! Go jij! Ja *LOL* Lovers

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:06

JimBeer schreef:
morgen weer Pino'tje rijden Haha! Go jij! Go jij! Ja *LOL* Lovers

leeeuk k ga kareltje rijden Haha!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:31

hoooooooooi gefeliciteerd allemaal met jullie punten! hoe hoog moet jij eigelijk springen elise?

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:48

goeiemorgeeeeeee
lkkkkr geslapen
ik heb al tijd geen bericht meer geplaaatst dus ik d8 laat ik dat maar weer is doen

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:50

Wauwieeeeee!

Ik ga Bruin Junior rijden, en mijn zusje les geven Clown

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:55

@ Carmen.

Ik denk dat ik dan ook maar lid wordt van die vrouw van Ermano!
Dat is best goedkoop. de meeste zijn volgens mij een stuk duurder! Lachen

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:37

_Lizzy_ schreef:
@ Carmen.

Ik denk dat ik dan ook maar lid wordt van die vrouw van Ermano!
Dat is best goedkoop. de meeste zijn volgens mij een stuk duurder! Lachen

Okee! Ja andere zijn vaak duurder, maar het ligt er natuurlijk aan wat je bij zo'n vereniging wil. Op zich zijn er bij ons gewoon op de stal al lessen en activiteiten, dus mij gaat het gewoon om het lidmaatschap en verder doe ik er niks mee. Maar als je dus ook echt verenigingsactiviteiten wil enzo kost het natuurlijk meer.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:43

heey natal, even een vraagje...
tot hoeveel pixels kun je foto's maken? Ik heb namelijk een fotograve nodig die foto's kan maken van minimaal 2240 x 2240 pixels.
Als er dan een mooie foto uit komt, wil ik hier een canvas afdruk van laten maken van ong. 100 x 120 centimeter Haha!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:11

LCD aantal pixels 230.000 pixels

als dat het is kan ik tot zoveel pixels foto's maken Lachen maar dan zou ik wel moeten kijken waar ik zeker weet dat het ook echt zoveel pixels zijn? Nagelbijten / Gniffelen

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:20

euhhhhh geen idee waar je dat precies terug kan vinden, ik heb geen verstand van fotocamera's haha maar dat zal van wel.....

zou je nog eens een shoot willen doen (dit keer niet met mij erop, maar aan de hand, in het bos ofzo.....)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:21

en ghislaine zou ook nog eens een shoot doen.... hoe meer foto's, hoe meer keus
het moet namelijk wel een super super super mooie foto zijn, want canvas doeken zijn eerruuugg duur Boos!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:30

eh ja hoor is goed Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:38

Nathaliia schreef:
hoooooooooi gefeliciteerd allemaal met jullie punten! hoe hoog moet jij eigelijk springen elise?

70 Vork

Maar het stond wel fors hoor! Ik vond het eerder op een dik 80 pacours lijken Knipoog

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:23

hebben jullie geen foto's van de wedstrijd?