madelon31 schreef:Ja het stond er goed en duidelijk op dus komt hoop ik wel goed
Ga ik wel vanuit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:Ja het stond er goed en duidelijk op dus komt hoop ik wel goed
johnvt schreef:madelon31 schreef:Ja het stond er goed en duidelijk op dus komt hoop ik wel goed
Ga ik wel vanuit
johnvt schreef:Tuurlijk gaat dat goed Mad, ik ga mee ze ophalen, bij deze BELOOFD
madelon31 schreef:johnvt schreef:Tuurlijk gaat dat goed Mad, ik ga mee ze ophalen, bij deze BELOOFD
Ik bel kees nog wel een keer joh
madelon31 schreef:johnvt schreef:Tuurlijk gaat dat goed Mad, ik ga mee ze ophalen, bij deze BELOOFD
Ik bel kees nog wel een keer joh
madelon31 schreef:ach arme moppie hoe komt dat beest nou in de sloot terecht dan?? en hoe wist je dat hij in de sloot lag??
madelon31 schreef:nee ik moet SNEL weg zijn dan en dat gaat niet met de trekker
johnvt schreef:madelon31 schreef:ach arme moppie hoe komt dat beest nou in de sloot terecht dan?? en hoe wist je dat hij in de sloot lag??
Blind en doof, doet alles op reuk. Natasja heeft me vannacht wakker gemaakt, hij zat midden in de brede sloot te blaffen, en dat om half 2 in de nacht
ach wel zielig hoor gelukkig woont natas vlakbij want als zij er niet gewoont had......nou sjonnie ga lekker slapen en ik hou je op de hoogte doei
madelon31 schreef:met trekken???![]()
hihi nou madje kom op dat kan niet