die foto daje es getoond hebt aan mij van op de site van kreatos vinnek wel mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, tot dat weer trg beter is , ma wss tot april 
! en ja m'n ma die kon nix doen , en zeeft dan gebeld na papa maja ij was aant werken dus kon ij nie komen, ma ij ad gedaan om 4.30u en ondertussen ad m'n ma al gebeld naar ria om te vragn of er nog een stal vrij was , en twas goed
haha , maja ze staat nu dus trg in hof ter ede é
mss ma best dak e beetje meer ga kunnen rijden want ik kon echt nix doen op da moerassig veld... 
en tging véééél beter of zaterdag in de les, ze liep goed ontspannen voorwaartsneerwaarts
morgen voor de les es los laten in piste en dan opzadelen en hopen dat ze haar een beetje gedraagt
. Da ligt dicht bij brugge zekers ?

haha

Maar ik ben vlug opgestaan (nuja zo vlug als ik kon) en hinkend (en ong half in shock
) naar silver gelopen, die gelukkig bij de stallen stond. Ik heb hem dan vast gezet en yulan gebeld, want ik kon er dus echt niet meer op... Yulan heeft hem dan nog even gereden en dan ben ik naar huis gevoerd..
en ma best dat ik da gedaan had want ze stond zotjes
in de les was ze dan wel superkalm en ontspannen! Dus morgen voor trijden trg effe buiten in de piste en dan rijden

eerste bezinningsdag voorbij
tis in ter loo, loppem
twas zo mee spel enzo
twas echt grappig
Lekkere rekening in ieder geval, maar het moet toch gebeuren. Beth wordt dan nog eens gecontroleerd zoals altijd op haken, er zullen er wel zitten denk ik want ze morst eten ofwel is het van gulzigheid.
Of ben je daarvoor niet verplicht ? Want pinto ranch is geen VLP club, het is eigenlijk maar privé pension.