Hoi mensen...
Tjah.. vandaag weer gaan rijden... Na een vlaag ben ik vertrokken met silver, aangekomen bij hte, niemand te zien, maar ah. Kom ik in de piste, silver begint al te flippen. Ik ga naar de grote piste omdat die het beste lag. Er lagen 2 witte stoelen en silver zag het weer natuurlijk... Hij heel flippen, omdraaien wegcrossen, hem er terug naar toe gestuurd, een keertje laten kijken etc... Maar toen draaide hij zich opeens om, naar links of naar rechts, ik weet het niet meer, maar ik hing er nog maar half aan (aan zijn linkerkant) en ik dacht, er is hier niemand en hij kan zo weglopen, dus ik moet er op blijven! Ik heb m'n best gedaan me er terug op te trekken, aan de teugels te trekken, maar ik ben gevallen... In de blubber... Ik weet niet meer wat er gebeurde maar ik voelde silver z'n hoeven... Toen dacht ik al meteen dat ik iets ging breken
Maar ik ben vlug opgestaan (nuja zo vlug als ik kon) en hinkend (en ong half in shock
) naar silver gelopen, die gelukkig bij de stallen stond. Ik heb hem dan vast gezet en yulan gebeld, want ik kon er dus echt niet meer op... Yulan heeft hem dan nog even gereden en dan ben ik naar huis gevoerd..
M'n elleboog staat dik, onderrug een beetje en m'n bovenbeen staat heel dik... In m'n rijbroek zit er een gat, dus daaaag rijbroek.. M'n bovenbeen doet massas veel zeer...
Nu wachten tot morgen