Toch ook maar eens mn neus laten zien hier
En marieke had t zelfde idee zo te zien.
Stoere foto's Thirz! Hihi, nee turbo aan en spetteren is ze nog niet verleerd
Wel jammer dat ze t daar niet zo goed onderhouden.. Maar jij kan daar nu iig wel even met Nous naar toe! Ook ideaal dat Nous zo braaf was op de trailer trouwens!
Fijn hoor!
Je vakantie is nu begonnen? Best redelijk weer toch? Ging je eigenlijk nog weg? Mijn 'vakantie' begint donderdag of vrijdag
Ook wel lekker!
En hoe was de vakantie Bar? verders alleen maar super mooi weer gehad? En wij maar wegsmelten op t werk.. Ik iig wel. Maar
naar de bedenker van de airco in de auto! Is dat eens even relaxt
Hoef ik toch niet lang aan te wennen geloof ik 
Nog spierpijn gehad Kims? Eindelijk een date. Hoop dat onze date wel gewoon door gaat vrijdag! Heb je al goed weer besteld? Febe snel weer opgeknapt?
Kan me dat zo voorstellen hè, dat kippevel-gevoel bij de aankomst in Rotterdam. Heb je de huldiging al gehad? Jullie gingen echt zo bizar snel weer
Maakt het volgen meteen ook erg leuk. Toch spannend of jullie t vol zouden houden en inderdaad eerste werden. Ja dus!
En ik citeer bianz gewoon nog maar een keer
Bianz schreef:we moeten maar eens een datum plannen om van de zomer nog een keer pubquiznight te doen
Vind dat stiekem nl wel een erg goed idee! Ik doe mee! Wie nog?
Oh en ik wilde rond 2 uur morgen even naar de Braamhof. Iemand die mee gaat? Zijn we wel te laat om te supporteren..