manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:20

Het is rustig hier, waar is iedereen?! :+
Bianz; goed uitrusten van je infuus, dan kan je er op je vakantie tegenaan :) En dan hopen dat je t na de vakantie wat rustiger hebt op je werk!
En Kims is vanmorgen dan toch eindelijk langsgeweest, jeej! Nous had lekker dr haren in de wind, voel je je spieren al Kims :P

Ik hoef nog maar een weekje te weken en dan ga ik ook van mijn vakantie genieten, hoop echt dat t weer nog een beetje beter gaat worden, want dat is toch wel leuker :j

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 18:01

Ja, whoehoe, de date is gelukt :D

Het was echt weer heerlijk om Nous te zien en erop te rijden. En nee, nog geen spierpijn maar misschien komt dat omdat ik 3x per week skeeler tegenwoordig haha of het komt morgen nog... Vond het weer erg gezellig Thirz, moeten we vaker doen hahaha! (misschien hebben we in december een gaatje voor de volgende date ofzo? :P)

Hoe is t nu Bianz?

Dolce is ook geen baby meer Bar! Ziet er goed uit hoor, jullie zijn een mooie combi.

Ik zou vanmiddag eigenlijk een middag voor mezelf hebben. Had al leuke dingen bedacht. Maar ik zat net in de auto, onderweg van stal naar huis toen de oppas belde; Febe was ziek! Ik heb het hoopje ellende maar bij de oppas weggeveegd en hier op de bank uitgesmeerd haha. Daar ligt ze nu nog steeds. Het had niks gescheeld of de date van vandaag kon ook niet doorgaan :+

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 10:00

Ahh arme Febe! Denk dat ze gewoon express de boel wilde saborteren ;)

Ik zit lekker in Bulgarije, kom dinsdag weer terug. Hebben super mooi weer, maar vandaag even niet :( bewolkt en helemaal niet warm!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 15:44

Hey hallo allemaal...
Wat een rust heerst er hier zeg...moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook al weer heel lang niet gepost heb...
Maar Chris en ik zijn inmiddels verhuisd, na een paar weken hard klussen, moet nog wel wennen, maar dat komt vast goed....
Thirz had t al gezegd, maar die foto's van Nous bij de waterbak zijn echt cool, heb ze net nog even bekeken.
Zozo Bar, weer op vakantie...lekker hoor....

Morgen staldag op de Braamhof, mochten jullie nog willen komen supporteren voor Jade, (die doet namelijk met mijn verzorgster mee met een proefje,) zou leuk zijn.....hoop dat alles goed gaat..... Ze moet om 9.42 en 10.02....ben zeer benieuwd....Ben al blij als ze dr proefjes gewoon kan rijden zonder gekke dingen, en hoe ze dan loopt en wat dr punten zijn maakt me niet uit....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 17:00

:wave:
Toch ook maar eens mn neus laten zien hier :) En marieke had t zelfde idee zo te zien.

Stoere foto's Thirz! Hihi, nee turbo aan en spetteren is ze nog niet verleerd :P Wel jammer dat ze t daar niet zo goed onderhouden.. Maar jij kan daar nu iig wel even met Nous naar toe! Ook ideaal dat Nous zo braaf was op de trailer trouwens! :D Fijn hoor!
Je vakantie is nu begonnen? Best redelijk weer toch? Ging je eigenlijk nog weg? Mijn 'vakantie' begint donderdag of vrijdag :) Ook wel lekker!

En hoe was de vakantie Bar? verders alleen maar super mooi weer gehad? En wij maar wegsmelten op t werk.. Ik iig wel. Maar _/-\o_ naar de bedenker van de airco in de auto! Is dat eens even relaxt *D Hoef ik toch niet lang aan te wennen geloof ik :P

Nog spierpijn gehad Kims? Eindelijk een date. Hoop dat onze date wel gewoon door gaat vrijdag! Heb je al goed weer besteld? Febe snel weer opgeknapt?

Kan me dat zo voorstellen hè, dat kippevel-gevoel bij de aankomst in Rotterdam. Heb je de huldiging al gehad? Jullie gingen echt zo bizar snel weer :oo Maakt het volgen meteen ook erg leuk. Toch spannend of jullie t vol zouden houden en inderdaad eerste werden. Ja dus! *\o/*

En ik citeer bianz gewoon nog maar een keer ;)
Bianz schreef:
we moeten maar eens een datum plannen om van de zomer nog een keer pubquiznight te doen
Vind dat stiekem nl wel een erg goed idee! Ik doe mee! Wie nog?

Oh en ik wilde rond 2 uur morgen even naar de Braamhof. Iemand die mee gaat? Zijn we wel te laat om te supporteren..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:38

Ik kan morgen helaas niet komen kijken, hebben een feest van mn tante die 50 wordt en moeten naar brabant...

Kheb nog wat fotos van de vakantie!

Uitzicht vanaf balkon;
Afbeelding

Frans in t zwembad met t hotel op de 8ergrond
Afbeelding

Samen
Afbeelding

Cocktails drinken
Afbeelding

Lekker ijsje in Nessebar
Afbeelding

Nessebar
Afbeelding
Afbeelding

In t "kleine" zwembad van t hotel
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 20:14

wat een heerlijke foto's Bar! Ziet er super relaxt uit :j (en helemaal niet druk??)

En Thirz heeft me op een idee gebracht (lees: kwamen toevallig tot aan het crossveldje), dus ben ook even gaan kijken. Beetje kuilerig, hobbelig met hoog gras idd. Mogen ze wel eens wat meer aan doen? Maar wel weer heerlijk gereden. Ze hebben sinds twee maanden (?) een nieuw paard op de manege. Hij is leuk! Dus vandaag hem maar eens samen met het zusje meegenomen naar buiten. (Had hem in de groep ook al een keer meegenomen & rijdt bijna elke week in de bak op hem)

Haaaai! Me Troy! :wave:
Afbeelding

Afbeelding

En ik wil graag alles bijhouden :P
Afbeelding

Doe graag verstoppertje..
Afbeelding

Doe graag een lama na..
Afbeelding

Enne.. draai mn hoef niet om voor een lekker buitenritje :D
Afbeelding

Afbeelding

En het bewijs; wij waren er ook! (ja het is echt het crossveldje!)
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:37

Wat een schattig betrouwbaar koppie heeft dat paard zeg!

Iemand interesse in een mooi kieffer hoofdstel maat cob?
Incl bit maat 12,5 cm voor 60 euro incl!
Afbeelding
Afbeelding

Kheb ook nog een mooie weatherbeeta taka winterdeken maat 185 (1 winter gebruikt)...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:22

durf na al die tijd bijna niets meer te posten :$ sorry!

Wel braaf bijgelezen en foto's gekeken :)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 18:31

Hoi allemaal,

leuke foto's!

Ik ben volgende maand jarig en wil dat met jullie vieren op zaterdag 20 augustus.
Willen jullie die avond vrij houden ajb?
De echte uitnodiging komt nog via de mail. ;)

we houden dan ook weer een pubquiz en er is een thema.
Dit horen jullie tegen die tijd allemaal.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:33

Leuk, ik ga t in mn agenda zetten :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:29

Heej Nel; ik moet dan werken helaas! Heb net slaapdienst, dus kan ook niet later aanschuiven :\
Moeten jullie het zonder mijn goede (ahum) kennis doen :+
Lekker dat het vandaag ff droog is he, was al dat natte al aardig beu!!
Leuk nieuw paard Anne; ook geen kleintje volgens mij he! En hij kijkt wel heel happy op alle foto's!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:11

gezellig Nel :) Zoals het er nu naar uitziet moet ik op zaterdag werken dus kan waarschijnlijk 's avonds deze kant opkomen. het staat in ieder geval in de agenda!

Gaan jullie toevallig zaterdagavond nog naar de dance parade in Middelburg?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:39

Ja ik ga naar de dance parade :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 19:03

Staat genoteerd Nel! Ik kan wel hoor :) Leuk! Nu kan ik ook meequizen :):)

Hee vakantieganger! :wave: hoe was t? Viel t bij jullie een beetje mee? Veel gezien en gedaan nog daar? Hihi, iig niet verdwaald en bij een rivier blijven zitten wachten :P
Nee Troy is ook niet klein. Heb er afgelopen zondag nog even extra opgelet (verschil bepalen met Oz), maar ik denk dat hij schofthoogte toch rond de 1.75m zit.. Lekker nauwkeurig gemeten door er naast te gaan staan natuurlijk :P En t is inderdaad echt een vrolijk en lief/ eerlijk paard. Bewegend riet en blaadjes die op hem afgerold komen :wow: maar meer dan opzij springen, vlug omdraaien en zich groot maken zal hij niet doen. Hij is gewoon erg op de ruiter gericht. Echt een fijn paard vind ik :j Nog een weekje en dan hebben de paarden weer 3 weken vakantie. Wordt weer afkicken!

Ik ga zaterdag naar Eindhoven (waarschijnlijk).

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 09:53

Eindhoven is ook leuk! Ga jij alleen overdag Bar of ook 's avonds? Heb net gekeken wat de kaartjes kosten maar €22 vind ik nog best wel prijzig eigenlijk...

Leuk paard Anne! Hij ziet er fris en fruitig uit :)

Heeft de rest van jullie nog vakantieplannen of zijn jullie al weggeweest?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 12:26

Ik ga alleen naar hof van tange...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:28

Nieuw hoofdstel geshopt voor Dolce :D!
Eindelijk eentje die goed past!
Afbeelding

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:24

Nou, jullie zullen het misschien al wel op mijn Hyves hebben gelezen.... Misschien ook niet, vandaar dat ik hier ook het nieuws laat weten:

Ik ben weer zwanger! :D *\o/*

In februari verwachten wij ons kindje. Echt zo apart en speciaal om weer zwanger te zijn! Ik heb al een aantal echo's gehad die er prima uitzagen. En gisteren heb ik het hartje met mijn eigen doptone gehoord. Fijn hoor, zelf zo'n apparaat hebben haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:27

Wat gaaf Kim! Dit keer wel gepland?
Ben echt benieuwd of t een jongetje of meisje wordt :D!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:50

Nogmaals gefeliciteerd Kims!
Kom je ook de 20ste?

Jammer Thirz dat jij er niet bij kan zijn!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:53

Mooi hoofdstel Bar!

Vorige week was ik een hele week ziek en nu kon ik eindelijk afgelopen dinsdag weer op mn pony rijden, loopt ze kreupel ;(
Ze heeft een schop gehad van een haflinger bij haar in de wei tegen dr schouder.
Vanavond ga k weer kijken bij dr hopen dat t al n beetje beter is en dat we geen blijvende schade hebben. /3

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:48

Weer was heel wisselvallig Anne; regen en zon gehad. Maar alsnog erg genoten om er lekker op uit te zijn. Vond het camperen echt heel leuk :j Fotoboek ben ik al aan het maken, dus kom maar keertje kijken!
Fijn dat je weer beter bent Nel; wat had je? Hopen is Voice snel weer beter!
Kims; lekker genieten van je zwangerschap :)
Mooi hoofdstel Bar; heeft ze nu maatje full?
Cis en Bar: plezier alvast voor zaterdag, hopen dat het weer meevalt!

Ik ging vandaag een dagje shoppen in Antwerpen, waren alle winkels dicht toen we daar kwamen :+ Bleek een feestdag te zijn en alles was gesloten. Jammer hoor! Toen maar door naar Breda gegaan. Volgende keer check ik die rare feestdagen in België ff ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:38

Gefeliciteerd Kims! Ik had het nog nergens gelezen of gehoord hoor ;) Zo snel gaan de verhalen dus nog niet! Inderdaad lekker genieten van je zwangerschap :) Nu zonder studie etc er tussendoor! Wat vindt Febe ervan?

Oh das balen Thirz! Haha, idd voortaan eerst alle feestdagen even checken. In Breda nog wel leuk geshopt? Wij zijn gister naar Rosada geweest. Was er nog nooit geweest, dus even zelf ervaren wat het nou is. Nog best leuk geshopt :j Ben alleen niet zo'n shopper hè, ben dat na een paar uur echt al weer beu :+
En t weer net als hier dus.. Gelukkig toch nog lekker genoten van t camperen en het lekker weg zijn! (je zal alleen maar kunnen genieten van de zomer als t strálend weer is... Zijn er volgens mij nog best veel als ik zo om me heen luister?)

Beterschap voor Voice Nel! Hopen dat ze snel weer beter is!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:32

Hallo allemaal....
Nel ben van de party hoor....ga alvast weer oefenen voor de quiz....
Wow Kims gefeliciteerd....leuk joh....Hoe voel je je? Misselijk of niet?
Thirz alweer gewend aan het thuis zijn, lekker weer naar Nous geweest. Kom snel een keer je zadel testen, moeten we ff afspreken.
Bianz hoe is t met jou? Voel je je al beter?

Bar van t weekend zijn wij (Jade, Iris en ik) ook van de partij bij de Pagter, maar volgens mij had ik dat al gezegd....? Iris moet om kwart over 10 en half 11 rijden, ben heel benieuwd hoe t deze keer gaat...
En dinsdag plannen om naar het strand te gaan met Jade, met Anne mee als fotograaf....maarre als ze zo'n K.U.T bui heeft als vandaag doen we wel een rondje bos, heb geen zin om te vallen.....Bestel je vast mooi weer???