Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ik ben er op tijd zo rond 9 uur.
AnitaJoeri schreef:haha iedereen weer weg bij mij ruben met leeuwenmuts op en toeter en ratel en fluitje nu de doelpunten nog,oma zit ook op de bank te juichen en ik lekker met een cola vieux onderuitgezakt
(als je kijkt onder het bokkende paard zie je staan dat je 1 nieuw bericht hebt, als je daar op klikt dan zie mijn bericht staan, nog een keer klikken en dan kun je hem lezen! Leuk he, bokt!!
) Marieke_ schreef:haai
van mij mag de zon wel weer gaan schijnen. Ben heel erg verkouden en k heb geen stem meer. Wordt leuk morgen op mn werk met de telefoon opnemen:S
Ik ga morgen ook weer aan het werk
Nee nu krijgt hij geen cadeautjes meer, hij heeft genoeg gehad
AnitaJoeri schreef:geen idee wat poedersuiker erachter aan doet ik denk dat de vieux werkt hahah
AnitaJoeri schreef:geen idee wat poedersuiker erachter aan doet ik denk dat de vieux werkt hahah
madelon31 schreef:Nou ik zit net een heel verhaal te tikken en nu is het er niet????
ipv bericht in dit topic.
Ik kon gelukkig het bericht nog aanpassen (helaas niet verwijderen, dat heeft een moddie nu gedaan voor me)
Missch heb jij dat nu ook wel gedaan???