Stel je voor, je gaat wat drinken samen in de stad, cocktail hier cocktail daar.. jamjam Gaat redelijk teut terug op de fiets.. Kijk je opzij.. staat daar ineens een zebra
WTF ik ben echt dronken denk je dan.. Zeker als hij ook nog achter je aan komt rennen..
Hoooow stop, meisjes stooooop schreeuwt ie dan.. jaaa waar is de stad, stop ik moet naar de stad !
Uiteindelijk denk je wtf, ga je langzamer fietsen, haalt de betreffende zebra je in en stop je toch maar..
Hallooooooo zegt meneer de zebra.. Hoi zeg je terug..
Ja ik moet naar de stad, dat is toch deze kant op, jij kan me vast wel een lift geven.. Eeeeuhm, nee, ik ga naar mn bedje.. Hoe heet je? Ja ik ben bob...
Nou bob ben je zeker niet.. wat ben je aan het vieren dat je een pak aan hebt? Nou, dat ik vandaag een zebra mag zijn..
Goed, meneer wou dus een lift, kreeg die niet.. Wij krijgen beide een paar zoenen en we sturen meneer weer terug de goede richting op naar de stad..
Een beetje idioot stap je weer op de fiets.. Ja dat was toch echt een zebra, maar bob was die zeker niet...
SsSimonee
Geplaatst: 26-11-11 22:40
hahahah oke die is geniaaal!
Laatst bijgewerkt door SsSimonee op 26-11-11 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt