Ola, hier weer een berichtje uit Groningen Hier gaat alles nog steeds goed De paarden hebben een nieuw stuk land gekregen, dus ze kunnen hun hart weer ophalen We zijn veel buitenritten aan het maken van minimaal 2 uur We hebben zaterdag in de bak gereden en woensdag zijn de paarden vrij geweest Voor de rest alleen maar buiten gereden en Eep is super braaf Alleen is Eep dat natuurlijk niet gewend, dus die is eerder moe dan de rest Maar we houden vol Heb regelmatig contact met Sya, dus ik word van alles op de hoogte gehouden Ik heb gister ook mijn neefje (2,5 jaar) gebeld en die vroeg alleen maar waar Eben was, ik was niet belangrijk Foto's komen pas als ik weer thuis ben We hebben namelijk ook nog foto's gemaakt van de ijslanderrit die we gemaakt hebben Nou meiden, tot over een week
anoes 1 winst, tessa 2, ardin 2, ik 2, annemarie 2, yvonne 2, angelique 1 int Z2 voor t eerst, anouschka 2, bernadet 3, rodney 1, Corinna 2 en de rest van onze stal niks. uitslag staat al op startlijsten.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Gaan we net buiten rijden, heb ik Eep zijn vliegendeken op......loopt hij langs een spijker Dus heb net maar een nieuwe besteld, want meneer word altijd een beetje gek van de vliegen tijdens het rijden Het enige voordeel is, dat ik nu een bruine deken met roze bies heb, ipv een bruine met groene bies
melis hefet t al eerder online dan dat ik er zelf was haha! Maar ben wel blij! De eerste winst in t L1 is in ieder geval binnen! Op naar de volgende
Kel: Eep is ook een varken ook he! Lekker handig was zeker ook zo groot dat repareren onbegonnen werk is?
loveseben
Geplaatst: 31-07-11 21:52
Idd ja, want hij schrok van het geluid De deur waar de door naar buiten gaan, is ook eigenlijk net te smal voor Eep Dus neem voortaan maar de grote deur, anders ligt mijn zadel dalijk ook aan bonken