Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinW86 schreef:Leuk hoor plaats je filmpje op het caviaforum over kelvin...krijg je hele discussie over dattie last van zijn rug enzo zou hebben... ik zo nou bij ons worden de paarden wel goed nagekeken enzo pfff.....
Schrijft ze ook nog miss als er een gevorderde ruiter op zit, gaat het miss wel beter ahhaahhaha ik zo bedankt
Nou ik vind dat je hem netjes rijdt hoor
Bedankt ahahahhaahhaah
en gaan er zelfs voor mij op in
....die mensen zijn wel heeeeeeeeellll goed dat ze in 30 sec kunnen zien dat Kelvin o zo last van zijn rug heeft
....hun scheren alle maneges over 1 kam.. Esile schreef:Fegyenc is een erg voorwaarts paard, dat nog niet erg lang onder het zadel is. Doordat hij nog niet volledig bevestigd is in alles, zoekt hij graag een uitweg naar voren als het hem te lastig wordt.
hihi was bij ons van de vier witte 1 van de braafste
aatjuh12 schreef:Esile schreef:Fegyenc is een erg voorwaarts paard, dat nog niet erg lang onder het zadel is. Doordat hij nog niet volledig bevestigd is in alles, zoekt hij graag een uitweg naar voren als het hem te lastig wordt.
ik vond Feygenc juist een beetje sloomhihi was bij ons van de vier witte 1 van de braafste
hihi theo echt 1.80! jeeeeetje
das echt een hoogte!
ben nu op mijn werk.. en heb thuis waarschijnlijk wat meer foto's