Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:Een vrouw koopt een kruisloos broekjeop de markt om te proberen haar saaie sex leven wat op te kikkeren.
![]()
Ze trekt het aan, tesamen met een heel kort rokje en zit op de sofa.
![]()
Af en toe gooit ze het ene been over het andere, op de momenten dat haar man net kijkt.![]()
Na een poosje zegt hij: "Draag jij een kruisloos broekje" ?![]()
"Ja " antwoordt zij.![]()
"Oh gelukkig", antwoordde de man! . "Ik dacht dat de vulling uit de sofa kwam

winnitou schreef:xan schreef:
Nee, bij Sloterdijk
bij de kartbaan
meelen schreef:ATE schreef:Een vrouw koopt een kruisloos broekjeop de markt om te proberen haar saaie sex leven wat op te kikkeren.
![]()
Ze trekt het aan, tesamen met een heel kort rokje en zit op de sofa.
![]()
Af en toe gooit ze het ene been over het andere, op de momenten dat haar man net kijkt.![]()
Na een poosje zegt hij: "Draag jij een kruisloos broekje" ?![]()
"Ja " antwoordt zij.![]()
"Oh gelukkig", antwoordde de man! . "Ik dacht dat de vulling uit de sofa kwam
@Shenavallie, dat was ATE dus hahaha (heb het even opgezocht)
Kun je nagaan hoe leuk ik hem vind, dat ie nog een keer geplaatst werd.
meelen schreef:winnitou schreef:bij de kartbaan
De kartbaan Sloterdijk bestaat al een tijdje niet meer.
Dat vinden Ron en z'n maat niet leuk, want die hebben zelf een kart. Maar ze kunnen nu nergens meer terecht.
Haha, we hebben nog een keer op het parkeerterrein van de Makro ge-kart, na sluitingstijd hoor![]()
Dat was wel lachuh
Shenavallie schreef:Er is lekkage in mijn stal..... Gistermiddag/avond was ik bij Maisie in stal en toen liep het water via een gat in het dak naar beneden... Maisie nat, stal ging wel tot vanmorgen. Stond gewoon te soppen in haar stal, dus dat was scheppen geblazen en nieuw vlas erin. Jasmine (die naast me staat) stond ook flink te soppen...
mntj schreef:ga nog ff bij mn klussres kijken en dan naar de manege.
rene gaat een kamer krijgen op de bovenste verdieping en dan gaat rona naar zijn kamer. is nu een slagveld boven want die kaner moest natuulijk leeg.
'maar affijn ff doorbijten.
kan nog net bij mn strijkplank komen.
muren zijn bijna allemaal geschildert en dan de deur en de kozijnen nog.
vloerbedekking uitzoeken en verhuizen die hap,
vergeet t belangrijkste de internet verbinding hahaha.
computer freak.
en dan weer opnieuw beginnen voor rona.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Er is lekkage in mijn stal..... Gistermiddag/avond was ik bij Maisie in stal en toen liep het water via een gat in het dak naar beneden... Maisie nat, stal ging wel tot vanmorgen. Stond gewoon te soppen in haar stal, dus dat was scheppen geblazen en nieuw vlas erin. Jasmine (die naast me staat) stond ook flink te soppen...
komt het door het smeltwater? of heb je echt lekkage?
Shenavallie schreef:winnitou schreef:komt het door het smeltwater? of heb je echt lekkage?
Er zit echt een gat in het dak, om precies te zijn in de lichtplaat. Het schijnt een bekend probleem te zijn met deze lichtplaten, omdat ze na verloop van tijd broos worden.
Shenavallie schreef:Nou sliep ik al prinsesheerlijk op het nieuwe matras, maar Dennis heeft vandaag met z'n vader een bedombouw + aupingbodems in Rotterdam opgehaald! Ik weet zeker dat als ik m'n kussen zie, dat ik heel snel heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg ben!!!!
Shenavallie schreef:Er is lekkage in mijn stal..... Gistermiddag/avond was ik bij Maisie in stal en toen liep het water via een gat in het dak naar beneden... Maisie nat, stal ging wel tot vanmorgen. Stond gewoon te soppen in haar stal, dus dat was scheppen geblazen en nieuw vlas erin. Jasmine (die naast me staat) stond ook flink te soppen...