Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). En ik snel even Newie gereden in 25 minuten. Hij deed het zoooo braaf en zoooooooooo fijn
. Zat ondanks het weer helemaal te stralen op hem (dat vond mijn moeder iig).
Dat vond opa vast niet erg een beetje aandacht van je moeder! Heb nog wel aan je gedacht ....Angelkisssss schreef:Had vandaag heel lief (met dit weer) mijn moeder meegenomen naar Newie om op me te passen met rijden. Gelukkig ging het niet heel hard regenen en kon ze redelijk droog staan bij Edje (die ook weer blij met de aandacht). En ik snel even Newie gereden in 25 minuten. Hij deed het zoooo braaf en zoooooooooo fijn
![]()
. Zat ondanks het weer helemaal te stralen op hem (dat vond mijn moeder iig).
Hopelijk valt het weer nog een beetje mee en kan ik er morgen weer op...maar de voorspellingen zijn niet echt super....
Jammer Veer dat je moet werken 's middags.
@ Karlijn: Zal ik je op komen halen zondag?? Wonen dicht bij elkaar toch?
@ Marijke: Jou evt ook?
@ Jo: Jij ook? Of rij je met Daphne mee?
annitavier schreef:Qua tijd maakt het mij echt niet uit! Roep maar........
Help......... ik moet vanavond met Chris St Maarten lopen![]()
Wordt helemaal niets volgens mij! Ach zijn we snel weer thuis(arme Chris)
Talida schreef:annitavier schreef:Qua tijd maakt het mij echt niet uit! Roep maar........
Help......... ik moet vanavond met Chris St Maarten lopen![]()
Wordt helemaal niets volgens mij! Ach zijn we snel weer thuis(arme Chris)
kom je ook bij ons in de wijk?
Ik wil eigenlijk vluchten maar kan nooit heel druk worden gok ik
ubisch schreef:Even Een Vraagje tussendoor, ik wil alles weten over verzekeren, er is mij vaak ten oren gekomen dat ze dat ene nou net niet vergoeden dus dat je eigenlijk verzekerd bent voor bijna niks kan iemand mij helpen of info geven?
ubisch schreef:Even Een Vraagje tussendoor, ik wil alles weten over verzekeren, er is mij vaak ten oren gekomen dat ze dat ene nou net niet vergoeden dus dat je eigenlijk verzekerd bent voor bijna niks kan iemand mij helpen of info geven?
kohtje schreef:Ik zit bij http://www.hippozorg.nl/. Nooit problemen mee gehad altijd snel uit betaald.