jaja, morgenavond en zaterdag moet ik trakteren.. Omdat ik eerste was Had namelijk tegen Romy gezegd, als ik eerste ben trakteer ik op vrijdag én zaterdag
ze zijn al weer flink gegroeid aman ... hebben in hun box nu een touw om lekker op te klimmen/zitten hahahah...einde van de week/begin volgende week mogen ze de speeltuin in
HAHAHAHHAAH rascha , ik zie het ook al voor me Of inderdaad in de lucht gooien kaar. Niet teveel kracht erachter zetten. * Ziet kaar de baby's tegen het plafond smijten
hihiihihhih jammer weer mislukt...nu heb ik er nog maar 1 over haah... awww nee hoor ... ze bijten nu af en toe echt venijnig in je hand zeg...pff even afleren
Rascha
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Geplaatst: 10-09-09 15:22
In mijn prille jeugd hadden vij een x een lekke fuut.... jaja een lekke fuut..... Die zonk steeds als ie moest zwemmen..... Dus wij dat dier in een kinderzwembadje in de tuin.... Staat er ineens een nichtje van 4 jaar: kom vogeltje, intrekken, buigen, wijd, sluit... harde klap met je benen..... Je kon mij opvegen.....
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Geplaatst: 10-09-09 15:23
KarinW86 schreef:
hihiihihhih jammer weer mislukt...nu heb ik er nog maar 1 over haah... awww nee hoor ... ze bijten nu af en toe echt venijnig in je hand zeg...pff even afleren
Ja Kaar, nu heb je nog 1 leerpoging over!!! Misschien toch eens een andere manier proberen????
Ik wil zaterdag denk weer op Thalita.. Heb nog aardig wat te leren op dat paard Afgelopen zaterdag ging het wel redelijk goed, dus wil er deze week denk ook weer op