_sandra schreef:toch lijkt ie er wel op!!!! of jo is bezodemietert hihihihi!!!!!
Ben je nou helemaal bezode......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:winnitou schreef:zijn weer terug van een weekendje huifkarren. Hebben het ondanks de regenbuien heerlijk gehad. Hebben een deel van de kastelenroute gereden in Diepenheim. heel mooi!.
Rowan stelde voor om er maar een vaste gewoonte van te maken om jaarlijks met de huifkar weg te gaan. Hij ging oververmoeid mee (en zat zichzelf af en toe lekker in de weg) maar heeft wel genoten.
oh en bij thuiskomst bleek ik nog een souvenirtje te hebben meegenomen, alleen hopelijk blijft het daar bij. wel ondankbaar he, heb het weggegooid. Bleek een teek te zijn. nou daar bedank ik voor
Ha ha, ik had dus beter eerst Bokt kunnen lezen![]()
Had die teek je al gebeten? (bleeeeeeeh)
_sandra schreef:heb je ff wat nummers via pb-tje gestuurt peet, altijd handig!

winnitou schreef:meelen schreef:
Ha ha, ik had dus beter eerst Bokt kunnen lezen![]()
Had die teek je al gebeten? (bleeeeeeeh)
ja op de linkerkant van mijn rechterknie. maar had zijn buikje nog niet rond gezogen. Kon de kleine ondeugd met de tekentang (zo een met een lus) er zonder problemen uithalen

winnitou schreef:_sandra schreef:heb je ff wat nummers via pb-tje gestuurt peet, altijd handig!
ik dacht ook mijn nummer naar je te hebben gestuurd en nog wat geschreven maar die heb ik naar de verkeerde gestuurd. Kreeg namelijk van Meelen een berichtje: ik heb je telefoonnummer toch al....
Dus Liquita ga het wel weer eens op nieuw proberen als ik niet te moe ben want dan schijnt het wel eens mis te gaan
Ja, ik dacht al, gaat het wel helemaal goed met Anke? Waar heeft ze het allemaal over hihihi. winnitou schreef:_sandra schreef:heb je ff wat nummers via pb-tje gestuurt peet, altijd handig!
ik dacht ook mijn nummer naar je te hebben gestuurd en nog wat geschreven maar die heb ik naar de verkeerde gestuurd. Kreeg namelijk van Meelen een berichtje: ik heb je telefoonnummer toch al....
Dus Liquita ga het wel weer eens op nieuw proberen als ik niet te moe ben want dan schijnt het wel eens mis te gaan