_Fieke schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiezo een voldoende!!! men wat ben ik blij!!
GOEDZOOOOOOOOOOO!!!
Morgen nog een examen of heb je lekker een paar daagjes vrij?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Fieke schreef:Ik hoef maandag pas weer! Dus vandaag doe ik ook helemaal niks meer
Een vraagje voor de kenners onderons![]()
Ik ga een startkaart aanvragen met Yara.
-Yara staat nog niet op naam van de huidige eigenaresse, moet dat wel? Of is dat niet noodzakelijk? Ik kan hier niks over vinden in de regelementen.
-Ik ben al lid met Taco bij de RV maar moet ik dan weer lid worden met Yara(dus 2 keer contributie betalen) of ben je lid als persoon ongeacht hoeveel paarden je start. Misschien een beetje domme vraag maar wist dat dus niet![]()
![]()
sniesie schreef:Goed zo Fiekie!
En leuk dat je met haar mag starten, heb je lekker een doel met rijden.
Ik heb vandaag Welltimes weer gereden en het ging al stukken beter dan van het weekend.
Hij is wel stout hoorhaha
JoNew schreef:Marije ik heb al 2 dagen bijna niet opgestrooid omdat er zo'n pak stro in zijn stal ligt en ik hem donderdag zo goed als leeg wil scheppen. Dus je moet maar even kijken vanavond.. Misschien alleen even de echte vieze plekken eruit en dan gewoon maar rechttrekken. geef hem meestal wel een pluk/plak stro zodat hij nog wat te doen en te knabbelen heeft.. Wil jij zaterdag als je op stal bent dan zijn stal ff opstrooien? Kan hij in de tussentijd even drogen. Thanx!
. Ik weet niet hoeveel tijd je donderdag hebt voor z'n stal, anders kan ik het ook wel doen hoor. Ik hoor het wel!
Daarna gestopt, ben veelste bang dat ik te veel doe
Talida schreef:Zo! Springlesje overleefd! Naja heb de kruisjes gedaan die in een dubbel stonden en nog 1x gevolgd door een steil met bord, ze deed alles keurig en met gebruikelijke enthousiasmeDaarna gestopt, ben veelste bang dat ik te veel doe
JoNew schreef:dank jullie wel!
Ik hoop ook dat Heros het weer doet! Vandaag gign alweer een stuk beter! Misschien dat hij last had van zijn rotstraal.. De teerpot gaat dus mee!
Leuk Belin dat je weer aan het springen bent!
Nou jongens veel plezier de komende dagen en geniet van het weer!