Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En met Marloes is het altijd wel gezellig!
Maar ik kan der eignelijk iedere keer niet bereiken
.. Echt super irritant!
Astor schreef:Nou lekker weer hoor thuis denken ze dat ik lieg?
Astor schreef:Worlino heeft weer lekker lopen rennen in de bak heb ik gehoord
(stond erbij). Er waren kinderen van De Klaverweide naar de manege, die gingen op Grava, nou, dus ik was ff met Grava aan het stappen, en Lisette was net klaar met rijden, dus die was aan de hand aan het uitstappen ofzoo. Toen kwam de voerkar, en daar schrok Worlino van ofzoo. Al die kinderen in de deuropening gillen, best wel komisch, maar Worlino was wel van streek. Helemaal bokken ensoow, en Grava vond dat ook al niet grappig. Gelukkig heeft Lisette haar weer normaal te pakken gekregen
. Emmaa_ schreef:Astor schreef:Worlino heeft weer lekker lopen rennen in de bak heb ik gehoord
Dan antwoord ik maar(stond erbij). Er waren kinderen van De Klaverweide naar de manege, die gingen op Grava, nou, dus ik was ff met Grava aan het stappen, en Lisette was net klaar met rijden, dus die was aan de hand aan het uitstappen ofzoo. Toen kwam de voerkar, en daar schrok Worlino van ofzoo. Al die kinderen in de deuropening gillen, best wel komisch, maar Worlino was wel van streek. Helemaal bokken ensoow, en Grava vond dat ook al niet grappig. Gelukkig heeft Lisette haar weer normaal te pakken gekregen
.
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Worlino heeft weer lekker lopen rennen in de bak heb ik gehoord
Dan antwoord ik maar(stond erbij). Er waren kinderen van De Klaverweide naar de manege, die gingen op Grava, nou, dus ik was ff met Grava aan het stappen, en Lisette was net klaar met rijden, dus die was aan de hand aan het uitstappen ofzoo. Toen kwam de voerkar, en daar schrok Worlino van ofzoo. Al die kinderen in de deuropening gillen, best wel komisch, maar Worlino was wel van streek. Helemaal bokken ensoow, en Grava vond dat ook al niet grappig. Gelukkig heeft Lisette haar weer normaal te pakken gekregen
.
Melanieetjuh schreef:Oh, okee..
Wat deden die kinderen dan op de manege? Echt les volgen..?
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Oh, okee..
Jaa een soort van clincje van Liesbeth volgen
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Nou lekker weer hoor thuis denken ze dat ik lieg?
Hoezo dat?
Melanieetjuh schreef:Das een heel verschil.
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:
.
Oh, okee..
.
Astor schreef:Omdat je op de laptop kan zien welke computers aan staan of niet
en ik lag gisteren avond in bed en in ene wordt ik wakker hoor ik ZET EENS GAUW DIE COMPUTER UIT !!! ik dacht echt zo van huh? ik lig gewoon in mijn bed en ik had mijn pc al voordat ik naar dansen ging uit gezet en daarna uitgelaten =S
en zegt ze net ja had ik je even gesnapt he?
naja zeg![]()
ik zeggen dat het niet zo is en ik zei controleer het maar lekker !!