Astor schreef:Ik ga morgen niet rijden =(
Volgende week pas
Ik heb echt zoveel zin in zondag he
Moet je nóg langer wachten...
Najah idd, zondag is al best dichtbij
!xx.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik ga morgen niet rijden =(
Volgende week pas
Ik heb echt zoveel zin in zondag he
!
DenK4ever schreef:Nieuwe pagina![]()
Ik hoop dat ik zondag even kan komen kijken...
Moet naar een verjaardag waar ik helemaaaaaaaaaal geen zin in heb...

)
Iedereen voorbij 
Ik kon niet eens gaan lichtrijden hahaha =P
). Dat beessie bheeft nog flink een eigen wil ook =O 

Astor schreef:Maaike op wie heb jij je ingeschreven>?
!
haha
Astor schreef:Okeee
Ik heb als 1e keus Astor :R
& als 2e Aglona
en ik hoop dat ik mijn finale wedstrijd op as kan rijden natuurlijk
Maar we zullen het zien !!

Astor schreef:
Ik ben benieuwd naar de startlijst.
Denk je dat het een moeilijk parcours gaat worden?
!fallenangel3 schreef:ja inderdaad.. allebei de bakken. Vorige keer ging de achterste bak wel maar bij het inspringen kwamen er allemaal gaten voor de hindernis.. van het afzetten.....
op Roxie en Aglona/bailey tweede keus. Als ik op Aglona zit heb ik nog wel kans om hoog te eindigen in einklassement
op Roxie niet...maar dat lijkt me gewoon kicken...
haha. Maar denk toch niet dat frans me op Rox zet.. dus ik zie het wel... (als ik maar niet op Berlingo of Dunja zit
).
)
!
want aglona is vaak gekozen zoals altijd.fallenangel3 schreef:We doen trouwens allemaal mee toch?
Iris, Liset, Melanie, Melis, Maaike, Laura en ik?? (ben ik iemand vergeten??)
Sabinee__ schreef:Worden de wedstrijden dan niet steeds iets moeilijker?
Omdat je zeg maar steeds dichter bij de 'finale' komt?
@ maaike, leuk zeg je profiel ! Heb je het zelf gemaakt?
( Nickey is een ECHTE merrie, geen neppe.)
.
Kirsten
Astor schreef:Okeee =)
agja het gaat niet altijd om de plaats he maar het is wel super om in de top 5 te zitten ofzo.
Hoop dat je op Rox komt want dat wil je wel graag he?
Ik zie wel hoe het gaat en ik denk dat ik wel op As komwant aglona is vaak gekozen zoals altijd.
Maare ik ga lekker tv kijken xx
Mwuha ze had me beetje geleerd, dus ik d8 ik ga fanatiek verder...maar nu ben ik alles weer beetje vergetne, dus heb weer een cursus nodig ben ik bang
!
!Maaikeee schreef:@ Sabine: Neej iris vooralMwuha ze had me beetje geleerd, dus ik d8 ik ga fanatiek verder...maar nu ben ik alles weer beetje vergetne, dus heb weer een cursus nodig ben ik bang
![]()
Volgens mij is het niet zo dat het niveau steeds omhoog gaat..in ieder geval, dan merk ik het niet egt in de parcoursjes![]()
Maar idd, lisette heeft de hoogste punten!
Volgens mij tellen je beste 2 wedstrijden uit de 4 'voorwedstrijden' die je had kunnen rijden, en je uitslag op de finalewedstrijd telt altijd dubbel als het goed is! Dus stel je wordt eerste zondag, dan krijg je het dubbele aantal punten die voor de 1ste prijs staat!
Dus er kan nog wel wat gebeuren, maar ik denk dat lisette een grote kans maakt!
xx.