Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus maar ff gewandeld
! Misschien wat meer fietsen en wat minder met de auto, dat is goed voor je weerstand én voor je lijf! Je kan toch niet om de paar weken gaan zitten mutsen met een verkoudheidje?
)

!
dankjeeeeee
spettertjuh schreef:Ja ging het goed........ ben ik blij om.........
Vond de spullen zoals longeerzweep, halster en longeerlijn vanmorgen buiten![]()
AnitaJoeri schreef:nou ik heb net ff mijn haartjes geverfd met een ander merk dan normaal,pffffffffff is nu dus knalrood haha.Niet schrikken dus op stal,ik ben het dus maar gewoon.Leuk kleurtje voor jou ook Kaar hihi
Binar schreef:AnitaJoeri schreef:nou ik heb net ff mijn haartjes geverfd met een ander merk dan normaal,pffffffffff is nu dus knalrood haha.Niet schrikken dus op stal,ik ben het dus maar gewoon.Leuk kleurtje voor jou ook Kaar hihi
haha nou ben erg benieuwd!! Hoop dat je de paardjes niet al te erg zullen schrikken![]()
Ko heeft vandaag weer goed zijn best gedaan, er zit in ieder geval weer een groot verschil in met afgelopen weekend. Zaterdag gaan we weer lekker springlessen
mooi zo Nousje nu wel meer gedraaft
?

hahah
moet alleen ff deze week mn baan opzeggen
.. iig ff kijken wanneer ik daar kan gaan beginnen
hehe...