Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CharlyBrown schreef:Dat dat vet relaxed is!!!
ik heb ook een tijd bij Verboon gestaan, maar ben verhuisd naar de buren... en wonder boven wonder is de bak daar altijd te rijden...
Flurk kwam ook wel eens bij ons langs, en kent ook mensen bij ons op stal...
CharlyBrown schreef:ow echt? gezellig!
Chef en ik zijn nog niet klaar voor buitenritje... hij is net gerevalideerd van een blessure... we gaan nu weer rustig opbouwen.. Maar over een paar maanden ben ik hopelijk wel weer klaar voor een buitenritje!
En ik lees nog steeds mee hoor.. beetje op de hoogte blijven van mijn buurtjessss
CharlyBrown schreef:ik sta idd helemaal prima waar ik sta...
maar dat heeft er niks mee te maken dat ik het leuk vind om te weten hoe het bij Verboon gaat, ik heb daar toch met veel plezier gestaan en leuke mensen ontmoet.
Een binnenbak bouwen gaat natuurlijk niet over 1 nacht ijs... ik wist van te voren dat dat nog wel even ging duren.. maar hij komt er zeker! ze zijn nu al voorbereidingen aan het treffen. Als alles mee zit begint Arjan, wanneer de paarden de wei op gaan. Spannend!
Met de binnenbak komen er idd 18 stallen bij, en gaat de prijs ook wat omhoog...
Chefke had een geïrriteerde spieraanhechting, hij heeft 4 weken op boxrust gestaan en heeft 5 weken zwemtherapie gehad.. en hij is nu goed uit de scan gekomen!
gaaf dat je aan het starten bent! Heel veel succes morgen!!