Hoi daar ben ik ook weer. Oooooooh wat een vreselijke dag, ik had me voorgenomen om nadat ik gister zo goed op gang was gekomen vandaag heel veel te gaan doen. Maar ik heb me verslapen. En toen ik uit het zwembad kwam kwam er iemand op bezoek die uuren is gebleven. En nou heb ik nog bijna niks gedaan! Dat komt morgen wel weer hoor, pfff...
@ Lisa: gefeliciteeeeeeeerrdddd!!! Goed zeg, wat een mooi resultaat! Heeft iedereen die vandaag heeft meegedaan z'n punt gehaald?
@ Tessa: ik snap wat je bedoelt, zo heb ik het ook van Ingrid geleerd. Halverwege de gebroken lijn vraag je stelling de andere kant op en dan help je het paard als je op het andere been lichtrijdt zoals jij schrijft. Of het in een proefje wordt fout gerekend weet ik niet, misschien kun je het eens aan Manon vragen? Die is ook FNRS-jurylid.
@ Roos: die eerste titel vind ik de beste, zijn we echt met z'n 19-en!
Nou ik ga weer, morgen zal ik een foto opzoeken voor het nieuwe topic. Doei!
Als het een onderonsje is wat doet het dan in het topic? Als jullie het er daar over willen hebben vind ik het wel zo fatsoenlijk dat de anderen ook even weten waar het over gaat. Of ben alleen ik zo opgevoed?