Anne heeft een leuke vakantie achter de rug, zo is een cursus doen niet heel erg lijkt me
Gave foto's van alle wilde dieren; zoveel moois daar he! Kims; weet je al of je maandag kan?!
En Bar; hoelaat moet je zondag rijden? Kom Bianz nog ff aanmoedigen in dr lange dag, misschien kan ik jou nog ff zien!
!
De vragen ken ik al
maar misschien is een keer langs alle paarden wel leuk? Kiezen we een mooie dag weer, weinig wind, dekentje, wat lekkers en wat drinken mee & dan maken we er een dagje fietsen van. Nu alleen nog die tijd hebben met zn allen...

haha. Nodig mezelf even uit hoor Mariek!

Bloedfanatiek! Maar wel heel leuk! Doen we snel nog eens zoiets? Kunnen we t spel niet eens van Renate lenen Bianz? Dat lijkt me ook echt heel leuk! 
Zag er goed uit, precies wat we bedoelden, dus alles zo goed als vast.. paste de rugleuning niet meer
Mama se kregen we daarna níet meer uit ons hoofd. En nog een verzwaringsdeken gewassen en op de picknick tafel buiten gelegd om te drogen. Zie je ons staan? Met zn tweeen staand op de zitting van de tafel om die verzwaringsdeken uit de hoge wasmand (Had geen emmer die groot genoeg was) te tillen. Stik zwaar natuurlijk en we rolden bijna van de tafel af van het lachen
Heeeeeerlijk! Met mn verjaardagsslippertjes van vorig jaar natuurlijk
Het beviel wel!
Het oorspronkelijke plan was om naar Antwerpen te gaan shoppen.. mwah bietje te warm voor! Dus dat hebben we begin van de week maar even omgegooid, gelukkig!
)