hoelang houden ze de paarden bij jullie dan op de manege?! Ik vind het krom! ik vind het banketstaaf een manegepaard verdient altijd beter!! en ze weten toch gewoon dat twank dan een goed tehuis krijgt!
Bij ons staat niets te koop. Rond hun 20e wordt wel een tehuis gezocht zodat ze met pensioen kunnen, maar dat is dus over 4 jaar. Op zich zou ik hem dan kunnen kopen, maar op m'n 20e werk ik wss niet full-time ivm studie en zou ik z'n stalling etc. niet kunnen betalen.. Maar ik denk er nog steeds overna.
Maar maris.. als je nu al begint me sparen!! moet lukken toch en als je ouders dan misschien ook een deeltje mee betalen.. maja je moet ook zeg maar de onderhoud en alles betalen denk ik.. of je zet hem op een manege..
jaa tof he.. ik hoop ook dat ze bellen! afwachten maar
ja idd dus je moet wel goed nadenken of je dat wel wil... je kan nog heel lang "plezier"hebben van een paard van 20 maar wil je ook egt een paard wat al helemaal een manege paard is geweest en eigenlijk niet meer zo heel goed naar je eigen hand kan rijden....? of wil je liefer een paard van 6 jaar ofzo die je nog helemaal zelf kan "maken" zoals jij dat wilt....
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel waarschijnlijk in Wageningen studeren............ En dat is best dichtbij Zo dichtbij, dat ik best thuis zou kunnen blijven wonen.......... En als ik dat doe........... KAN TIVARA ZEKER BLIJVEN
Eerder dan 18/19 doen ze hem niet weg hoor ;] Daarna zou ik een plekje voor hem zoeken zodat 'ie lekker van z'n pensioen kan genieten =] Maargoed, dat wordt financieel gezien wel even moeilijk. M'n ouders staan er iig totaaal niet achter..
Dat zou super zijn, Kiek! Als je zo dichtbij gaat studeren!
ik vind het nog steeds achterlijk! ze moeten juist eerder de paarden een goed plekje bieden! want wat martien zegt de kans bestaat dat je dan nog lang plezier heb! maar ook juist niet!
ja inderdaad! helemaal mee eens.. Nan! ze lopen bij ons zeker wel vier uur soms ook drie! maar zeker een paar vier.. en dan ook echt zware uren met gehandicapten enz..
Ooohmygod! Hiero zien jullie mijn super duper spleet! die dus nog veel wijder word......!
en zooo zag het het vorige week nog uit...... toen had ik een ini mini spleetje ! en toen was me gezicht nog wat dikker! ik kon toen ook moeilijker lachen!
Moet je nagaan hoeveel spleet ik binnen een week heb gekregen!
Dit zijn de foto's die woensdag gemaakt zijn Echt balen dat ze zo klein zijn Wilde er eigenlijk wel een uit laten vergroten als ze mooi zouden zijn. Maar het is zo moeilijk oordelen zo..
Nan; We proberen 2, maar vooral de pony's lopen soms wel 3 en heel soms 4 uur. Zaterdag is een drukke dag, maar we kijken ook altijd naar wat ze de dagen ervoor hebben gedaan (Twanko bijvoorbeeld heeft op maandag meestal vrij). Het is geen doorsnee manege waar de paarden allemaal te koop staan. Twanko doen ze nooit voor z'n 18e weg, dat beestje is goud waard (iedereen kan erop). En het is heel moeilijk andere goede manegepaarden te vinden. Heb het er met m'n instructrice over gehad enzo; Gewoon in m'n hoofd houden, sparen en kijken waar ik over 3 jaar ben.
Ziet er goed uit, Nan ^^ Heb je nog pijn?
Heb trouwens een hele mooie foto-collage van Eef gehad, gister Staan ze nog op de pc, Eef?
Ja I'm sorry, Kiek Heb het zo druk, het is even snel Bokt en dan weer weg... Morgen ook weer; 08.00-10.00 oppassen, 10.00-12.00 Oud&Nieuw ft. friends, 12.00-... Oud&Nieuw ft. family @ A'dam.