Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:ik zit ontzettend te twijfelen... mag volgen jaar nog 1x op kamp (ben dan 17), maar twijfel heeel erg om nog een laatste keer zonder Eternity naar fp te gaan, of naar een ander kamp te gaan en haar mee te nemen
Anoniem schreef:ja daar heb je ook wel weet een punt ja, zo had ik er nog niet over na gedacht, en vind fp echt geweldig!
Maar aan de andere kant weer zo, op El Rancho na dan, zijn bijna alle kampen tot 17, en lijkt me ook wel weer leuk om zoiets juist met eigen paard te doen haha
AfricanLady schreef:Anoniem schreef:ja daar heb je ook wel weet een punt ja, zo had ik er nog niet over na gedacht, en vind fp echt geweldig!
Maar aan de andere kant weer zo, op El Rancho na dan, zijn bijna alle kampen tot 17, en lijkt me ook wel weer leuk om zoiets juist met eigen paard te doen haha
kan je niet 2 weken een met en een zonder paard haha
Anoniem schreef:knhs week wou ik ja, maar dat is echt duur en hoor meerdere mensen die het t geld niet waard vonden, vandaar
jaa anders ga ik waarschijnlijk met een stalgenootje naar t Ponyhof in Zeeland aan t strand! ag nog gewoon even goed over na denken