Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:*komt even binnen vallen*
Thuis bij jou ook de stroom uitgevallen Kirsten?
Bij ons wel
)
Ik kan daar echt he''el slecht tegen.

) ennn, niet vergeten, jou actie betreft aansingellen, of *uhh* niet aansingellen. Nee ff zonder gekheid, je bent echt heel erg vooruit gegaan!! vooral met je handen, je probeert hem nu bijv. niet naar boven te heisen
die springles, pffff. wat een drama ! dat aansingelen, herinner me er maar niet aan
ik weet dat ik wel wat vooruit ben gegaan, maar er zijn nog zoveel puntjes
als ik er aan terug denk hoe je er lag en hoe Robin keek, kan je me weer oprapen
robin wist echt niet wat hem overkwam
Broccoli schreef:Ja en ze zeggen dat die probeert te dekken. Ik denk het niet. Dacht het in het begin ook, maar dan is ie wel erg dom. Hij zit er op een gegeven moment op en gaat er dan ook weer af. Op dat moment zie ik geen dekbeweging. En hij gaat er naast liggen. Zou een kater normaal ook niet doen omdat een poes niet zo aardig is na de daad. Daarbij weet een dier heel goed wanneer een ander dier dood is. Helaas al vaak gezien.
goeie tijden, goeie tijden
ik moet je ff een keer wat vertellen!! doe het niet via hier, weet niet wie er allemaal meeleest
Hoor de laatste tijd vaak op de manege "heee, ben jij Romana op bokt???" of "ik lees ook wel eens mee in dat bokt topic"
Wát een heerlijk bekkie op die eerste foto