Wat zeuren jullie toch over slecht weer... heb de afgelopen 1,5 week niet meer gezien dan een graadje of 35 en alleen maar zon hihi, btje jammer dat we woensdag alweer terug gaan...
Zo, ik zit weer in de bus terug naar huis en we zijn in nederland aangekomen, dus ik kan weer op internet
Gisteren toch naar Chantilly en wat was dat gaaf! Hebben een mooie show meegemaakt, waarin allemaal verschillende paardenrassen in voorkwamen! En tot mijn grote verbazing was er ook de global championstour on Chantilly bezig, dus daar zijn we ook nog wezen kijken. Heb gerco schröder nog zien springen voor Nederland en nog meer bekende namen, zoals Dennis Lynch!
ik kom net terug van schiphol.... alleen jammer dat het alleen was om mijn schoonouders uit te zwaaien ach ja joh volgend jaar lekker wel op vakantie denk ik??? iedereen die wel gaat: fijne vakantie
Ik ben ook weer terug uit Frankrijk.. Ben nu echt een wrak maargoed, het slijt wel weer. Het lijkt wel of het elke keer moeilijker wordt om weer naar huis te gaan.. Maarja, 2 fijne weken met m'n paps gehad.
@ Lenie: Ik kwam gisteren Marc Houtzager tegen bij de peage Was blijkbaar ook in Chantilly geweest
loveseben
Geplaatst: 25-07-11 18:26
Hallo allemaal, hier een bericht uit Groningen We zijn zaterdag heelhuids aangekomen en Eep heeft het al naar zijn zin Hij is de eerste paar dagen altijd een beetje nerveus, maar hij heeft al een friezenvriendinnetje Wietske is namelijk nogal hengstig van Eep geworden, dus die laat hem niet met rust Het weer valt enigszins nog mee, want hoorde van mijn ma dat het gister in Schiedam alleen maar geregend heeft en hier viel het wel mee Vandaag trouwens ook We gaan zo even een buitenritje maken
Ja hier gaat het ook wel goed... Banjer is ook helemaal top... rijden gaat goed... ze doet goed haar best, al heeft ze wel af en toe nog een bui dat ze nergens zin in heeft en dan steekt ze de spreekwoordelijke middelvinger op... Maar goed... ik heb ook wel eens mijn dag niet...
Hoe is het met jouw paardjes?
__Melis__
Geplaatst: 27-07-11 17:28
mijn springpaardje
In het laatste filmpje hoor je Cindy al lachend zeggen :"ik doe helemaal niks" Cliché vond het zo leuk, die bleef maar uit zichzelf eroverheen gaan hihi!
ik ben weer terug in het grijze holland... gingen met t vliegtuig door een onwijs pak wolken voordat we de grond in zicht kregen, dus dan weet je t wel... byebye 35 graden...
Kendera
Geplaatst: 28-07-11 10:14
Olivia is vandaag 2 jaar geworden!
Ze wonen in lelystad, dus even heen en weer gaat niet... binnenkort vieren we het in blijdorp denk ik
Wat een gave foto Melis! Moet je ook maar eens van Kaprice doen
Ik ga morgen lekker op vakantie! Ga naar Lommel, in België. Hoop dat het lekker weer wordt, dan is het ook nog een beetje leuk. Zolang het maar droog blijft