Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
!
!!!
!
.
. Vanavond maar heel vroeg naar bed! Gelukkig staat voor vandaag longeren in de planning, dus dan ga ik uit werk gelijk paardjes binnen halen en Shaggy even rondslingeren. En dan moet ik nog hardlopen en dan kan ik bed in rollen
. 
. Had toen 's avonds terwijl het al donker was zowaar ook geen problemen met autorijden. Terwijl ik normaal echt na een half uur moet stoppen en wat moet eten en drinken omdat ik anders slaapverschijnselen heb.... Maar vanochtend was het echt weer drama! Gelukkig weer weekend na vandaag!
!
!
!
.
. Ik ben afgelopen weekend op de love & marriage beurs geweest, was ook erg leuk
. Daar ook gelijk een afspraak gemaakt om trouwjurken te gaan passen, dus over twee weken ga ik hopelijk mn jurk vinden
. Ook een leuke auto gezien, zo'n oude volkswagen kever echt zo schattig! Locatie waren we al over uit dus hopelijk hebben die nog plek. Gaan vandaag bellen dus dan weten we meer
. En dan is het nog laatste eindjes aan elkaar knopen en is het bijna rond
.
. Ga denk wel na de bruiloft nog een keer mezelf in de jurk hijsen om met Shaggy foto's te maken op strand of in de Bernisse ofzo
.