het slaat echt nergens op dat ze saar als zwakke zien, ik vind haar juist een van de sterkste. oke ze won niet, maar ze had ook 12 zandzakken aan haar hangen!! echt vet gemeen dan al die belgen op saar gingen!
jah idd. ik ga nu 2x in de week, dat zouden er wel 3 of zelfs 4 kunnen zijn, maar ik wil ook nog wel een beetje vrije tijd overhouden waar ik niks in hoef te doen zegmaar..
Naja ik heb dr opzich wel tijd voor omdat ik hem dan samen met mijn moeder heb, op de dagen dat zij lang werkt zit ik niet zo lang op school dus het zou wel kunnen maarja... Geld speelt ook een rol he haha
Nou afgelopen week kon ik alleen maandag en toen kon ik ze alleen maar poetsen omdat de bak heel nat was, heb dus niet gereden deze week. Met me nieuwe rooster zit ik op maandag tot 5 uur en op dinsdag tot tien over 4 (maar dan begin ik wel pas om half 1) en woensdag is praktijkdag dus verschilt het vaak..... maarja als Teadske dus zo verhuisd is, is die buitenbak beter en is dr blijkbaar verlichting bij de bak...dus zou ik evt nog 's avonds kunnen, maar dan ga ik Jazzmin niet meer doen....nouja ik zie het allemaal nog wel Ik heb zo ook in februari blokstage van 10 weken en die ga ik miss hier in de buurt van Utrecht enzo doen en dan kan ik dus 10 weken niet komen....
Haha, ja en als je die gevonden hebt Nancy kan je het dan even vertellen heb ook nog wel wat paardjes op het oog bij Henk & José maar tot nu toe is één paard voldoende ... en die blijft nog wel een tijdje (waarschijnlijk)
Ik had trouwens ook nog niet een paard gekocht als mijn oude verzorgpaard niet te koop stond en mijn vader niet had gezegd 'als jij nu afstudeert dan krijg je het geld om Kafka te kopen' + dat de staleigenaresse van mijn verzorgpaard al had gezegd dat ze vond dat ik Kafka maar moest kopen als hij al zo vaak van eigenaar was gewisseld en dat ik hem wel bij haar moest stellen.
orienta
Geplaatst: 11-11-10 23:14
haha ik zei ik koop een 3 jarige zwarte ruin en ik kwam met een 10 jarige vosmerrie thuis
Nou ik zou maar wat graag een eigen paardje willen! Tijd zat (nu xD) en anders maak ik wel tijd voor mij is paard juist echt ontspanning, ga liever naar paard dan dat ik thuis zit te niksen hoor