ik moest werken maar bij mij is ook niets gebeurd om 18.00 Die meneer heeft al eerder in 1994 dezelfde uitspraak gedaan. Alleen beweerde hij dat hij toen de bijbel nog niet genoeg had bestudeerd...... Nu dus veel beter
_Noah
Geplaatst: 21-05-11 20:34
Kijk áls je dan naar het park gaat, dan maar als de wereld vergaat toch? Dat heb je goed bekeken Mer, iig een mooie buitenrit voor we eraan gingen Maar gelukkig is onze mooie planeet er nog!
Ik had ergens gelezen 18.00 in Californië tijd en dat dat rond 3 uur 's nachts is in NL. Ik weet niet hoe al die tijden zitten, dus ik weet niet of het goed is
Tja nu zou het ineens uitgesteld worden? Nou vanavond slapen we gelukkig
ruitje
Geplaatst: 21-05-11 20:47
Ik ben dan waarschijnlijk foto's aan het uploaden, probeer de foto's van het wegen erop aan het krijgen, maar volgens mij is de website er wel vanuit gegaan dat het het einde van de wereld is
Ilvy: Nee, ik gebruik nog maar 7 procent van de ruimte, ruimte zat . Annet: ik zie net dat ik een foto erop heb gezet met je oude hond, als je liever hebt dat ik die er afhaal moet je het even zeggen
Superhelden in het park? Vandaar dat jullie zo graag buitenritjes maken . Ik ga de foto's eens bekijken ruitje ben benieuwd!
secricible
Geplaatst: 22-05-11 16:29
Zow, gisteren verjaardag gevierd. Ben vandaag nog moe er van, haha, ondanks dat het hartstikke rustig was. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's, ga zo snel even kijken!
Superhelden, klinkt bijzonder... Misschien hoopte ze de wereld te moeten redden als die ten onder zou gaan? Iemand gisteren nog naar het speciale sinterklaasjournaal zitten kijken?
Zag trouwens het briefje hangen over 18 juni. Klinkt erg leuk, als ik dan al mijn auto heb, ga ik er zeker bij zijn!