What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:43

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Oh, is er een echte boer Jos dan???? Ik heb het van Dennis, net als van die Jantje moppen zeg maar! :D

ja, Boer Jos van Boer zoekt vrouw seizoen 2009, en zijn vriendin heet Dycke, heeft ie aan het programma overgehouden....
5 september is de voorstelling van de volgende serie BZV... wel kijken hoor, dan kun je er over meepraten

Op welk net en om welke tijd???? Zitten er ook nog een paar echt leuke boeren tussen? :P Dennis wil best wel boer worden, maar dan wel zo eentje die het gras kan maaien van achter zijn computer! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:47

Shenavallie schreef:
Vandaag zijn we - niet lachen - naar Amsterdam geweest met z'n drietjes. De jongens wilden graag daar naar toe en aangezien de Chinese thee toch op was, had ik ook een goede reden om daar als toerist rond te lopen en de stad eens vanaf de grond te bekijken (ziet er dan echt heel anders uit, ha ha). Dus eerst naar de Chinees op de bloemenmarkt (die heeft de lekkerste, zachte thee), toen via de Kloveniersburgwal naar het begin van de Wallen voor een - op verzoek van Wesley - bezoek aan het Cannabis Museum (vreselijk saai......, vonden wij tenminste), daarna naar Chinatown om de tempel te bezoeken (ook op verzoek van Wesley), maar dan wel via de snelste route omdat hij eigenlijk niet over de wallen wilde. Dus via de Bloedstraat, waar voor 99% verbouwde mannen achter het raam staan en die keurig weg draaiden op het moment dat Wesley in zicht was. Vervolgens naar de Fantasy-winkel op de Damstraat (wederom op verzoek van Wesley). Moesten we toch weer een stukje afsteken via de Wallen, maar dan meteen door via de Oude Kerk, en toen was ik er even klaar mee. Zere voeten, vermoeide benen en dorst, dus naar 't Nieuw Café op de Dam voor de inwendige mens. Nog even gekletst met een collega en daarna weer richting trein. We hebben een enorm gezellige dag gehad!
Nog even een regenpak bij de Hema gekocht, want het was van de week wel heel erg nat op de bok! Nu maar hopen dat het droog blijft de rest van de week, want dat is toch meestal zo: als je een zonnebril koopt, schijnt de zon ook spontaan niet meer! :D

de laatste keer dat ik met Rowan in Amsterdam was had ik ook van die zere voeten (momenteel iedere dag) en hebben we verder de fietstaxi genomen. Je hebt dus echt toerist gespeeld vandaag, leuk. Nog wat van de uitmarkt gezien?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:49

Oeps, het is al ruimschoots bedtijd geweest voor me! Morgen weer vroeg richting Amsterdam, want er zal wel weer de bekende "regen"-file staan. Afgelopen week heb ik er op 5 minuten na een UUR over gedaan om van huis naar het Koetshuis te rijden.... (normaal 20 minuten en als ik zelf rij kan het in 15 minuten (maar dan moet ik wel erg oppassen voor de flitspalen :o )). En dan heb je nog van die halve garen die tijdens de OCHTENDSPITS met hun plezierbootje door de Schellingwoudersluis willen..... |o (lees: ik dacht handig te zijn, omdat het voor, in en na de Zeeburgertunnel helemaal stilstond :o ). Dus morgen extra vroeg uit de veren en nu dus "op tijd" er in! :z

Voor iedereen alvast welterusten! :wave:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:50

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Vandaag zijn we - niet lachen - naar Amsterdam geweest met z'n drietjes. De jongens wilden graag daar naar toe en aangezien de Chinese thee toch op was, had ik ook een goede reden om daar als toerist rond te lopen en de stad eens vanaf de grond te bekijken (ziet er dan echt heel anders uit, ha ha). Dus eerst naar de Chinees op de bloemenmarkt (die heeft de lekkerste, zachte thee), toen via de Kloveniersburgwal naar het begin van de Wallen voor een - op verzoek van Wesley - bezoek aan het Cannabis Museum (vreselijk saai......, vonden wij tenminste), daarna naar Chinatown om de tempel te bezoeken (ook op verzoek van Wesley), maar dan wel via de snelste route omdat hij eigenlijk niet over de wallen wilde. Dus via de Bloedstraat, waar voor 99% verbouwde mannen achter het raam staan en die keurig weg draaiden op het moment dat Wesley in zicht was. Vervolgens naar de Fantasy-winkel op de Damstraat (wederom op verzoek van Wesley). Moesten we toch weer een stukje afsteken via de Wallen, maar dan meteen door via de Oude Kerk, en toen was ik er even klaar mee. Zere voeten, vermoeide benen en dorst, dus naar 't Nieuw Café op de Dam voor de inwendige mens. Nog even gekletst met een collega en daarna weer richting trein. We hebben een enorm gezellige dag gehad!
Nog even een regenpak bij de Hema gekocht, want het was van de week wel heel erg nat op de bok! Nu maar hopen dat het droog blijft de rest van de week, want dat is toch meestal zo: als je een zonnebril koopt, schijnt de zon ook spontaan niet meer! :D

de laatste keer dat ik met Rowan in Amsterdam was had ik ook van die zere voeten (momenteel iedere dag) en hebben we verder de fietstaxi genomen. Je hebt dus echt toerist gespeeld vandaag, leuk. Nog wat van de uitmarkt gezien?

Uitmarkt???? Waar was dat dan? Is dat niet bij het Rijksmuseum op het Museumplein? Als dat zo is, dan is dat erg uit de route van wat wij hebben gelopen. We zijn echt alleen in het Centrum-centrum gebleven. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:51

Maar nu ga ik echt, want anders blijf ik net zo lang op tot ik met mijn hoofd op het toetsenbord in slaap val en van die "romantische" letter-afdrukken in mijn wang heb staan! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:53

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

ja, Boer Jos van Boer zoekt vrouw seizoen 2009, en zijn vriendin heet Dycke, heeft ie aan het programma overgehouden....
5 september is de voorstelling van de volgende serie BZV... wel kijken hoor, dan kun je er over meepraten

Op welk net en om welke tijd???? Zitten er ook nog een paar echt leuke boeren tussen? :P Dennis wil best wel boer worden, maar dan wel zo eentje die het gras kan maaien van achter zijn computer! :+

niet van die moeilijke vragen stellen: zondag 5 september om 20.20 uur is het voorstellen aan de boeren, bij de KRO (is dat op ned !?_)

Dit jaar doen er ook drie broers mee. Ben heel benieuwd?

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:55

slaap lekker, doei, werkse morgen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:38

Shenavallie schreef:

Moet hij Farmville op facebook eens proberen :))

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:39

en hoe ruikt de wierrook ?? :)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 23:15

Hackie schreef:
en hoe ruikt de wierrook ?? :)

nog niet eens tijd gehad om het aan te steken, belandde in een "spannende" chat....
steek er morgen wel een aan en hou je op de hoogte

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 06:15

"Mntj,zeker aardig van die BBQ weet je al hoe laat we er moeten zijn.Ben wel vega hoor hahahaha,eet wel salades of kijk weel wat er is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 07:42

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Wat is dat dan? :o?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 07:45

Wat een noodweer vannacht! Normaal slaap ik overal doorheen, maar nu ben ik echt wakker geworden! Het raam leek wel uit de sponning getrokken te worden, het regende gewoon volop in de slaapkamer, de gordijnen dropen van het water en hingen half buiten... Getverdegetver. En koud! Normaal heb ik het niet zo snel koud, maar dit is gewoon regelrecht herfstweer! :n

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 07:47

En nu gauw m'n schoenen aantrekken, want ik word eerder richting Karos gebracht. De kans op wéér een uur in de file is mij te groot! ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 08:30

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Wat is dat dan? :o?

een spel op hyves

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:35

B4
19.00 Esmeralda Roest Pino
19.07 Gabriella Roest Lana
19.14 Linsey Heistek Condor
19.21 Sascha Bastiaans Shadow
19.28 Mariella v/d Sluijs Olitha
19.35 Sophie Hiemstra Miss Matcho

Groep 2 Pensionpony's en Paarden

B4
19.42 Sanne Jongens Fleur
19.49 Lotte van Blokland Lady
19.56 Elisa van Essen Vasco
20.03 Nora de Jong Modette
20.10 Elianne van Klaveren Vanne
20.17 Natascha de Nijs Pedro
20.24 Brenda Echthuizen Tristan
20.31 Nanda Wattjes Daphne
20.38 Colin Beljaars Milton
20.45 Tom Goezinne Nickelson

Groep 3

L1 8
20.52 Marielle Hartjes Flosje
20.59 Linde Kisjes Nicole
21.06 Ellis Groenestijn Tyson
21.13 Sandra Kat Passion
21.20 Robyn Schroeijers Toean L2 12 9groep 4)
21.27 Bonita Groenestijn Nicole

Groep 4
L2 12 en M1 16
21.34 Natascha de Nijs Valero
21.41 Heleen Tigelaar ??
21.48 Laura Heistek Toean M1 16

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:13

heb ik eindelijk de uitnodiging van buurtbemiddeling binnen, Vrijdag a.s om 20.00 uur. Heb ik net kaarten voor Meerpop in zwanenburg (Programma vrijdag 3 september
• Thomas Berge
• Gordon
• Jeroen van der Boom
• Gerard Joling
• René Froger & Frogettes
)

Als iemand zin heeft om mee te gaan te gaan, ik ga dus later op de avond heen maar heb nog een kaart over. of als je heel graag wil mag je ook beide kaarten hebben.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:55

net terug van de manege.
Rowan heeft zoals beloofd geholpen met de stal uitmesten.
Nu lekker een douche nemen, voorlezen en dan kan ie lekker zijn bed in (en heb ik tijd voor andere dingen)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 19:39

Hallo Allemaal;

Hier dan eindelijk een berichtje uit het heerlijke Mexico!!! Het is hier echt geweldig!!! De mensen zijn super aardig!!! De zee is zo MOOI! Toen we hier aan kwamen, was het donker ( 7 uur vroeger) 's Morgens waren we heel vroeg wakker, en toen was het ook nog donker. Toen het licht werd en ik de zee eindelijk kon zien had ik echt een WOW reactie, zo mooi blauw! Ik kon het gewoon niet geloven dat het echt was, hihihi. We genieten volop! Het eten is super, eigenlijk is alles gewoon super. We gaan zo naar de winkerstraat 5th Aveneu van 5 km lang. Woensdag gaan we met een Jeep de Jungel in, varen en snorkelen. Hopen dat we dolfijnen, schildpadden en nog vele vogels kunnen spotten. Ben benieuwd....
Het is wel erg warm hoor, maar we hebben ook regen gehad....en dat is gewoon heerlijk! Hoorde dat het in Nederland erg nat is, en dat we niks missen.

Nou, ik ga nog ff op Hyves kijken. Geef m'n paardje maar een dikke knuffel!!!

Ik mis jullie wel hoor, maar wil nog lang niet naar huis. Hahaha, kijken of ik er over een paar dagen nog zo over denk.

Jullie hebben hier nog wel wat te doen, want ik wil natuurlijk wel Part 8 geopend hebben door jullie! Of hebben jullie al leuke ideetjes!

Nou doegie allemaal :* van ons!!!

Oja....en de cocktails zijn ook heerlijk!!! ;-)

XXXXXXXXXX uit het heerlijke MEXICO!!!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:46

Geweldig Liquita, wat een enorm verschil met Nederland. Het is hier herfst! Geniet ze nog!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 19:50

Dank je wel, gaat zeker lukken!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:54

LIQUITA schreef:
Dank je wel, gaat zeker lukken!!!

Heel veel plezier nog hoor,mooi he daar.Je kunt ook met een taxi je naar een bountystrand laten rijden,deden wij met een stel en dan hadden we de chauffeur voor 4 uur gehuurd omdat je anders niet terug kon.Die zat relaxt een krantje te lezen en wij lekker zonnen en zwemmen.Was aan geraden door man van het hotel(bevriende taxichauffeur).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:07

LIQUITA schreef:
Hallo Allemaal;

Hier dan eindelijk een berichtje uit het heerlijke Mexico!!! Het is hier echt geweldig!!! De mensen zijn super aardig!!! De zee is zo MOOI! Toen we hier aan kwamen, was het donker ( 7 uur vroeger) 's Morgens waren we heel vroeg wakker, en toen was het ook nog donker. Toen het licht werd en ik de zee eindelijk kon zien had ik echt een WOW reactie, zo mooi blauw! Ik kon het gewoon niet geloven dat het echt was, hihihi. We genieten volop! Het eten is super, eigenlijk is alles gewoon super. We gaan zo naar de winkerstraat 5th Aveneu van 5 km lang. Woensdag gaan we met een Jeep de Jungel in, varen en snorkelen. Hopen dat we dolfijnen, schildpadden en nog vele vogels kunnen spotten. Ben benieuwd....
Het is wel erg warm hoor, maar we hebben ook regen gehad....en dat is gewoon heerlijk! Hoorde dat het in Nederland erg nat is, en dat we niks missen.

Nou, ik ga nog ff op Hyves kijken. Geef m'n paardje maar een dikke knuffel!!!

Ik mis jullie wel hoor, maar wil nog lang niet naar huis. Hahaha, kijken of ik er over een paar dagen nog zo over denk.

Jullie hebben hier nog wel wat te doen, want ik wil natuurlijk wel Part 8 geopend hebben door jullie! Of hebben jullie al leuke ideetjes!

Nou doegie allemaal :* van ons!!!

Oja....en de cocktails zijn ook heerlijk!!! ;-)

XXXXXXXXXX uit het heerlijke MEXICO!!!!

Ik ben jaloers op jullie!!!!! En ja, het is hier echt sh*t-weer dus jullie missen niets, op de beestenboel na! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:10

Vandaag was het jas aan, jas uit, jas aan, jas uit en op een gegeven moment was ik het zo zat, dat ik m'n jas aanhield. Wat een geluk, want er kwam me toch een stortbui...... Ondanks het slechte weer toch nog wat ritjes gehad, maar niet echt druk. Morgen en woensdag vrij en donderdag met een (voor mij) nieuw paard rijden: Gijs. Deze naam hebben jullie al wel eens voorbij zien komen toen ik nog met Oege op het tweespan reed, maar nu mag ik er dus zelf mee rijden! Ik ben reuze benieuwd en heb er ook enorm veel zin in! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:56

Hey Liqita en Eric,
Fijn dat jullie het zo super hebben. Wauw wat zou ik woensdag graag met jullie meegaan maar het is zover zwemmen om er te komen.
Gaan jullie wel foto's maken?
Geniet lekker verder maar doe wel voorzichtig!