Hallo Allemaal;
Hier dan eindelijk een berichtje uit het heerlijke Mexico!!! Het is hier echt geweldig!!! De mensen zijn super aardig!!! De zee is zo MOOI! Toen we hier aan kwamen, was het donker ( 7 uur vroeger) 's Morgens waren we heel vroeg wakker, en toen was het ook nog donker. Toen het licht werd en ik de zee eindelijk kon zien had ik echt een WOW reactie, zo mooi blauw! Ik kon het gewoon niet geloven dat het echt was, hihihi. We genieten volop! Het eten is super, eigenlijk is alles gewoon super. We gaan zo naar de winkerstraat 5th Aveneu van 5 km lang. Woensdag gaan we met een Jeep de Jungel in, varen en snorkelen. Hopen dat we dolfijnen, schildpadden en nog vele vogels kunnen spotten. Ben benieuwd....
Het is wel erg warm hoor, maar we hebben ook regen gehad....en dat is gewoon heerlijk! Hoorde dat het in Nederland erg nat is, en dat we niks missen.
Nou, ik ga nog ff op Hyves kijken. Geef m'n paardje maar een dikke knuffel!!!
Ik mis jullie wel hoor, maar wil nog lang niet naar huis. Hahaha, kijken of ik er over een paar dagen nog zo over denk.
Jullie hebben hier nog wel wat te doen, want ik wil natuurlijk wel Part 8 geopend hebben door jullie! Of hebben jullie al leuke ideetjes!
Nou doegie allemaal

van ons!!!
Oja....en de cocktails zijn ook heerlijk!!!
XXXXXXXXXX uit het heerlijke MEXICO!!!!