is niets aan!! oo moet fftjes gaan eten nu

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is niets aan!! 
!
echt relax! Had ook nog verschillende cadeaubonnen, heb gave boxjes gehaald voor erbij. En een nieuw geurtje want daarvoor had ik ook een bon en nog kleren en bij kruitvat een bon voor mamma mia 2e kaartje gratis
En toen kwamen mijn konijnenspullen ook nog binnen via de post dus was weern leuk dagje 
En nu ben ik moe
hahahaha was niet lang want hoefde alleen maar te springen maar was zeiknat!
. Maar mijn laptop doet het weer ja. Ik heb heb nog geen hele avond getest, maar ga er vanuit dat het nu goed is. Zal dat straks wel merken want moet toch nog veel doen

Hoe is jou eerste moederdag marijke
? 

hier gaat het niet gelijk op 6 hengsten en 1 merrie 

hahaha hij bleef iets terug want hij vond het een beetje spannend want er zaten 2 meisjes op het hek waar hij recht opaf moest springen
anders was ie wel foutloos hoor hij liep echt fijn

uiteindelijk zijn die mensen naar achteren gegaan en toen ff rustig laten kijken en was het goed... tjuuu ik dacht echt ik ga eraf dit werkt niet zo
das zo;n speciaale...
e net waren we thuis gingen we ze van de vrachtwagen halen en ineens begint hij kei hard te stampen en lag ie met zn poten op die rand voor hem... dat vond die dus niet leuk en kwam er niet zo 1,2,3 af, toen had die het hele raampje eruit geslagen
tralier uit elkaar
hahaha gelukkig heeft ie niets alleen wat afgeschaaft
das lang geleden!
is te lang geleden je loopt denk ik wel een topic achter of niet?
goed he! ja ik ga we lweer eens kijken hier haha