! Vooral die 3e vind ik éruggg moooi! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Vooral die 3e vind ik éruggg moooi! Kirsten_S schreef:Wélkeeee dannnnnnnn![]()
hahaha, ik denk niet dat ze dat zo gaat vertellen?
Iriis_ schreef:Jaa, dit had ik in het begin ook heel erg.. Maar eigenlijk kan je dat van te voren ook niet zo goed zeggen.
Want Anna heeft gister ook op Valentino gereden, en we hadden allebei eigenlijk niet verwacht dat het zo goed zou gaanDus je weet het maar nooit.
Maar het is denk ik ook een kwestie van, dat als jij jou paard vertrouwd, dat je hem dan ookal makkelijker aan iemand anders toevertrouwd. Dat heb ik iig wel![]()
De laatste tijd ben ik er iig wel makkelijker in geworden. Ik bedoel er zijn wel uitzonderingen natuurlijk, van mensen die ik er niet op zou laten rijden (niet iemand van mijn vriendinnen, laat dat even duidelijk zijn) maar van de manege ofzo weetje wel
![]()
Maar ik weet nou eenmaal van mezelf dat ik ook niet de sterren van de hemel rijd![]()
Maar ik wil wel iemand op Valentino die durft hooranders wordt het niks
![]()
Ja, zeker weten..
Kirsten_S schreef:Mooie foto's trouwens Iris!!! Vooral die 3e vind ik éruggg moooi!
Ben helemaal verliefd
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Wélkeeee dannnnnnnn![]()
Nou, jou dús niet hè.. Logisch?
Grapjee Kirss!!hahaha, ik denk niet dat ze dat zo gaat vertellen?
Melanie_B schreef:Nee, dat kan je idd niet zo heel goed van te voren zeggen. Het ligt namelijk ook eraan aan wat voor paard je hebt. Is het een braaf dier, dan baseer je daar ook al op wie je er niet/wel op zou zetten. Is het een pittig peerd, dan houdt je daar weer rekening mee..
Dat zou ik ook wel hebben -denk ik- in het begin zo min mogelijk andere erop..
Alleen als ik 'n eigen paard zou krijgen ooit, en ik zou nog in Almere wonen en op de manege bezig zijn, dan zou ik Sabrina vragen of zij 'm een paar keer in de week wilt rijden..Ja, zeker weten..
En omdat ze nu weer een gewone kantoorbaan heeft is dat misschien ook wel lastig met 2 paarden
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Wélkeeee dannnnnnnn![]()
Nou, jou dús niet hè.. Logisch?
Grapjee Kirss!!hahaha, ik denk niet dat ze dat zo gaat vertellen?

Echt een droom die uitkomt
Iriis_ schreef:Jaaaa!! Sabrina! Wij wilde haar eigenlijk vragen voor de voorjaars vakantie, maar we durfte het niet zo goedEn omdat ze nu weer een gewone kantoorbaan heeft is dat misschien ook wel lastig met 2 paarden
![]()
Maar zij kan inderdaad erg goed rijden!

hihi Kirsten_S schreef:![]()
miss stiekem in me oor vertelt ze het
Iriis_ schreef:Trouwenss! goed nieuws![]()
Ik ga 21 december voor het eerst een BB parcoursje springen in Bunschoten!!
Ik heb er nual zo veel zin in!Echt een droom die uitkomt
![]()

Tot die tijd oefenen, oefenen, en nog eens oefenen!

'. Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Trouwenss! goed nieuws![]()
Ik ga 21 december voor het eerst een BB parcoursje springen in Bunschoten!!
Ik heb er nual zo veel zin in!Echt een droom die uitkomt
![]()
Leuk leuk leuk!
En spannendd!
Maar komt vast goed.Tot die tijd oefenen, oefenen, en nog eens oefenen!
Ik heb er echt zin in! Dan ziet Tinus zijn eigen trailertje een keer!
Dus dat betekend kerstbomen en kerstverziering.
Melanie_B schreef:Ik heb me broer even een smjes gestuurd..
'Ik hou van jou.'.
Iriis_ schreef:JaaIk heb er echt zin in! Dan ziet Tinus zijn eigen trailertje een keer!
![]()
Het is daar alleen wel kerstspringen danDus dat betekend kerstbomen en kerstverziering.
Zal ik verkleed gaan?!

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:JaaIk heb er echt zin in! Dan ziet Tinus zijn eigen trailertje een keer!
![]()
Het is daar alleen wel kerstspringen danDus dat betekend kerstbomen en kerstverziering.
Zal ik verkleed gaan?!
Ik zou het niet doen.![]()
![]()
![]()
hahahaha 
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:Ik heb me broer even een smjes gestuurd..
'Ik hou van jou.'.
Aah echt lief! Lijkt me echt moeilijk als mijn broer ergens anders zou wonen. Vooral omdat hij dezelfde passie heeft als jij!
Melanie_B schreef:Ja, tis best wel heel moeilijk.
Vooral omdat hij vanaf zijn 16de al bezig is,
en opzich zelf woont. Wij hebben samen niet echt onze jeugd door gebracht helemaal zeg maar.. en dat maakt het wel moeilijk...
én,. dat we geen auto hebben...

Iriis_ schreef:Ik zou het niet doen.![]()
![]()
![]()
hahahaha 
[/quote]
Paard mooi, ruiter mooi, netjes gekleed.

Astor schreef:Iris, super dat je een foto van Action hebt, mag ik die?
Ik wilde verder ook nog op andere dingen reageren maar weet het even niet meer haha.
Jullie gingen in ene zoveel praten
Z'n koppie komt echt naar net boven dat rek uit
ik ga hem ff uploaden

Astor schreef:Iris, super dat je een foto van Action hebt, mag ik die?
Ik wilde verder ook nog op andere dingen reageren maar weet het even niet meer haha.
Jullie gingen in ene zoveel praten

dan raadt je 't al.... Melanie_B schreef:Iedereen zal je wel onthouden. 'Hee.. Dat was zij in een kerstboom!
Nee.. zou het niet doen op vreemd terrein. Op vreemd terrein moet je er
altijd tip top uit zien vindt ik hahaa..Paard mooi, ruiter mooi, netjes gekleed.
Denk niet dat hij op zal kijken.
Parcour onthou je wel.. En zo niet.. Dan rij je een keer fout.
Geeft niets voor die eerste paar keren.
vind ik
Dus ik ben benieuwd of we voor op vreemd terrein nóg een andere band op moeten bouwen, of dat deze goed genoeg is..