ja hij staat nog op stal. de veearts is vannacht nog wel geweest (rond 1 uur). maar om 4.30 heb hij een klein beetje gepoept. denk dat het wel goed komt.
het is niet te geloven ,maar het miezert hier nog steeds.Mijn rijbak staat aardig blank.Maar goed kan eindelijk het zand een bietje inklinken.Ik heb hier nog nooit zoveel regen gezien hihi. Ga ik maar een bietje in huis rommelen.
Heb Beauty ook gezien voordat de veearts kwam en was niet leuk om die kleine dreumes zoveel pijn te zien hebben...... bah ben blij dat het weer een beetje goed gaat met hem.
Zoals sommige van jullie waarschijnlijk al gezien hebben heb ik er een nieuwe verzorgster bij voor Blando. Haar naam is Vivien. Aardig meisje en ik denk dat zij en Blando wel leuk zijn bij elkaar. Zij gaat hem op dinsdag en woensdag voor mij doen.
Zit nu op mijn werk voor spek en bonen en vermaak me prima zo met het internet en niks doen hahaha..........
Zo het is vanmiddag dan toch droog geworden en ik moet zeggen ik heb heerlijk met Aiko in de bak gereden.Die is nu lekker nat en dus lang zo zwaar niet en hij liep super voor een koetspaard dann he .Hihi Kaar gaat het allemaal weer een bietje???
dag je uit het leven van pup(pw) lach ik lief naar het baasje gaat hij gelijk het vrouwtje roepen zo van he moet je eens bij die kleine kijken zit een tand scheef het gevolg hier van is dat er de hele dag in mijn mond wordt gekeken denk ik dat ze eindelijkweg zijn en ik die losse tand kan uitspoegen zijn ze daar opeens weer en je raad het al weer mijn mond open waarop ze binnen een min allebij op handen en voeten door mijn box heen kruipen al mijn stro weer door de war had er net zo'n mooie hoop van gemaakt en ik haha er met mijn voetje opstaan (grijns met gat tussen mijn tanden ) na 10min ging dat harde steentje pijn doen aan mijn voetje dus ik een stapje opzij en ja hoor zag ze het liggen en ik wilde het zo graag onder mijn kussen leggen voor de tandenfee nou ik geef het je te raden het gaat natuurlijk onder haar kussen en krijgt zij de tandenfee op bezoek het is niet eerlijk want zij zijn groot en ik is klein
hahaha oh oh.. Wat een slome dag! ik heb helemaal nergens meer zin in..
Binar
Geplaatst: 11-11-09 19:37
ik heb ook niet veel gedaan paardjes los gehad, Marley gewandeld,, vuilnisbak bij einde laan nog stukje meegenomen, maar dat vond marley wel ietsjes spannend, niet heel heftig maar zag t toch niet zo zitten om die bak de hele laan mee terug te nemen 5 meter vond ik voor een 1e x wel voldoende
biz gereden, die wilde ik rustig rijden maar die was echt superfis, dus toch maar ff lekker opgepakt ivon had les met Ko, ging geloof ik wel goed (heb er niet veel van gezien )
zo nog ff laatste dingetjes doen en dan lekker benkhangen
ja het gaat goed met hem. zou het niet weten laura maar de geiten zijn vanaf augustus al weg.hij staat nu nog 1 nacht in de buitenbox. morgen gaat hij weer terug naar zijn eigen plek.