Getver! Ik hoorde het ook net op de radio. Valt even vies tegen. Zo geen zin in. Ben zeker niet de enige hier. Maar wat doen we eraan? Zal de buitenbak a.s. zaterdag dan wel te rijden zijn? Blijft het de hele week s'nachts vriezen?
Goedemorgen trouwens!
taverno
Geplaatst: 25-01-10 09:31
Ik kwam nog een leuke foto tegen Niet helemaal netjes vandaar de link.
Haha die foto is echt geniaal Marion, je moet er maar op komen zeg
Redlich
Geplaatst: 25-01-10 13:12
mmm, zie toch af en toe een vlokje sneeuw uit de lucht vallen? Nog een uurtje werken en mag weer los. Eerst dan even langs bij Hypoplaza (waarschijnlijk voor niets omdat ze het zeker weer niet in de winkel hebben... zucht) en dan naar stal.
Tence zijn been(links voor) is nog niet helmaal dun dus ik mag nog even blijven stappen.Ook was linksachter warmer dan de andere,die was ook een paar dagen dik bij de kogel. daar maak ik me wel een beetje druk om want daar had hij vorig jaar die peesblessure.
Tav; wat is er met Tence aan de hand precies? vervelend voor jullie weer. Yvonne; bedankt voor de leuke kaart, de snoepjes staan gezellig maar laat ze liggen (goede voornemen telt nog ), hoop dat alles goed gaat met Im nu? Dees; jij loopt het lekkers vaak mis, be at the right place at the right time