Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lotte

Re: Het altijd gezellige Cahama topic Deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:50

Sanne heeft echt iets vreselijks meegemaakt Verdrietig

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:26

Wat is er gebeurd dan? Sanne van hier? of welke sanne..

Ik ben naart ziekenhuis geweest. Ze hebben het gewoon in loopgips gezet Gaaaap ... echt kloot. moet er 2!! weken om blijven zitten, terwijl ik dacht dat het goed genoeg beter was Tong uitsteken . Maja dan herstelt het iig goed, kan ik weer lekker doorstrompelen. Hij past iig net in mijn schoen als ik hem helemaal open leg Nagelbijten / Gniffelen

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:30

Welke sanne??? Wat is er aan de hand??

Norfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:55

wij willen weten...

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:56

wooow Tong uitsteken
Is niks met Sanne hoor Knipoog
Verteld ze zelf wel

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:57

sanne kom is ff snel vertellen dan!!

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:18

@ Yvon: Ben jij er vanavond?

Aniek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:33

Hoollaa. Woow ja nu wil ik het ook weten..Gelukkig niks met sanne Lachen

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:06

haaaaai.

oh god, ik had dus van papa een jas gekregen die hij gesponsord had, en die voering was kapot. Dus ik zaterdag met mama terug naar de CVS, maar het is niet meer te maken, dus nou moet ik wéer een nieuwe jas en hij moet ook opnieuw geborduurd worden, gelukkig is het garantie maar anders was echt verpest geweest, heb dat ding echt 5x aangehad ofzo!

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:09

Wow ja maandag is het alweer 1 jaar geleden.. Dr is wel veel veranderd joh, de sfeer is er opzich nog wel maar vroeger vond ik het toch wel gezelliger! Schijnheilig

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:23

Michelle__ schreef:
Wow ja maandag is het alweer 1 jaar geleden.. Dr is wel veel veranderd joh, de sfeer is er opzich nog wel maar vroeger vond ik het toch wel gezelliger! Schijnheilig

Helemaal mee eens..

ooh en geluk dat er garantie op je jas zat Tong uitsteken!!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:25

kben er dus gewoon al een jaar niet meer geweest! echt lang joh.. pff mis het toch wel, op denieuwe ark wordt het ook wel vertrouwd, maar mis het nog steeds!

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:45

Wow dat is wel poedersuiker ja Michelle!
maar wat is er dan gebeurt sanne?

ik ga nu rijden hopen dat het rustig is en dan ben ik misschien optijd terug voor can't buy me love Pling

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:46

haha ja, vond dat feest op 4 november wel echt suuuuper!
Was echt super gezellig en toch een mooie afsluiting van alles Ja

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:49

Sanne laat mooi niks van zich weten.. Tong uitsteken
ik kan trouwens fietsen met t gips Go jij! Go jij! wel rustig aan, maja kan ik toch vanalles doen Lachen

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:30

sorry mensen ik moet gewoon werken hoor!!

nou het is echt heel erg... Verdrietig er is bij ons op stal daaracht iemand voor de trein gesprongen... was aan het rijden en hoorde een trein tutteren mja das wel vaker zo... en ineens allemaal sirenes enzo nja kan ook gebeuren toch? en helicopter... niets speciaals ga je neit bij stilstaan dat er zoiets is.. dus ik was aan het rijden dees was achtere aan eht longeren en die belt me op en zegt er is iuemand voor de trein gesprongen! ze had het niet gezien want het is wel een stukje terug gebeurt maar de trein stond bij onze weilanden stil... ik beetje daar naartoe gestapt... en allemaal bloed en alles aan die trein zooo eng... echt vies Boos! ik was echt erg geschrokken heel mn handen en alles stond te trillen wist gewoon even niet goed hoe of wat... snel de paarden weggezet en toen kwam de brandweer vragen of ze de poort mochten openmaken zodat er via het terrein nog meer hulverleners konden komen want het gras daar achter lang het spoor heel nat is... nja is goed he toen kwam iemand van de ambulance vragen of de mensen die in de trein zaten even hier konden wachten op de bussen nja prima... maar de bussen waren er al eerder voordat die mensen de trein uit konden dus die konden er meteen in... het ging om een jonge jongen en hij stond blijkbaar met zn armen weid midden op het spoor.... ik zie heel de tijd die trein voor me hoe ze die aan eht schoonmaken waren allemaal bloed erop... ze waren toevallig de sloten aan eht maaien en die man die ging allemaal meekijken en helpen enzo... en die kwam zo naar ons toe en ging die wat vertellen enzo maar dat was echt heel eng/vies dus ik voelde mn eige al weer wit wegtrekken dacht ik ga weer flauwvallen dus toen zei ik ooo ik hoef dit allemaal niet te horen! dus ben toen weggelopen kon er niet tegen... maar onze buurman was er ook eventjes maar die ging ook weer naar huis en die rende een stukje en toen die bij mij was ging die allemaal zeggen van ik heb dat ook al een keer gezien dat hoofd zat toen in de trein dus ik voelde mn eige echt niet goed... en zei neits maar dacht bij mn eigen gvd... rot toch op man akelige vent... ik zeg daar toch neit voor niets dat ik het niet allemaal hoef te horen en loop dan weg... heb nu nog steeds bveetje een raar gevoel als ik eraan denk dan ja ik weet het niet...

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:36

28-10
10:48
Helmond
Vaarleseweg
Persoon onder trein 831 870 ovd
10:52 - LL3/MMT ook opgeroepen
11:47 - Volgens NS zal er pas weer treinverkeer tussen helmond en Eindhoven mogelijk zijn na 12.30u.
13:58 - Al het treinverkeer weer vrijgegeven.
15:05 - LL3 overgevlogen niet geland
Sluiten

dit is de melding op 112brabant.nl....

Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:41

bah Sanne, dat is niet leuk om dat mee te maken Verdrietig Hoop dat je het snel uit je hoofd kan zetten Ach gut
arme jongen...dat iemand tot zoiets in staat is....kan ik echt niet bij...

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 19:55

erg he.. ik kan daar ook echt niet bij met mn hoofd... ik vind het al bekant eng als je langs zo'n rijdende trein staat...

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:03

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:08

oliebol zeg echt erg.. ik denk, als ik even heel eerlijk mag zijn, arme machinist. niks arme jonge. waar ben je met je hoofd om het leven van, in dit geval machinist, zo om te gooien op dat moment. omdat hij in de knoop zat? vreselijk, hij is van zijn probleem af maar de machinist heeft een trauma. Heb het een keer zelf meegemaakt toen ik in de trein naar tilburg west ging. ook persoon onder de trein en ik zat in de voorste copee.. nou, je hoort het dus gebeuren, en dat is echt erg...
Kijk die mensen die zelfmoord plegen zitten zo in de knoop dat ze er neit meer over nadenken, maar ergens vind ik ht egoistisch. maar dat is mijn mening..

echt erg sanne

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:09

en die foto, bah..
Hoop dat je er wel genoeg met andere over praat want zoiets is niet niks om dat te zien (niet letterlijk zien) en als je daar vatbaar voor bent kan je er weer later last van hebben maar jij praat er wel genoeg over denk ik Knipoog
Laatst bijgewerkt door Marlou_ op 28-10-08 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:11

ja klopt... de machinist bleef er nu heel nuchter over... volges mij had die het vaker meegemaakt hij was er zo allemaal dingen over aan het vertellen hij ging ook die mensen uit de trein allemala de weg wijzen enzo toen de trein stilstond ging hij meteen naar buiten en kijken naar de trein lijkt me echt erg...

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:12

en in het echt zie je dus echt alles zitten he... bah Boos!

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:13

ooh dat is wel fijn dan hoor, je schijnt echt een klap te horen, hoorde ik toen ook. net alsof je over een dood vogeltje rijd met je auto... echt dan trek je inderdaad wit weg.. maar vind het knap dat de machinist er zo over kon denken..