Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... echt kloot. moet er 2!! weken om blijven zitten, terwijl ik dacht dat het goed genoeg beter was
. Maja dan herstelt het iig goed, kan ik weer lekker doorstrompelen. Hij past iig net in mijn schoen als ik hem helemaal open leg

Michelle__ schreef:Wow ja maandag is het alweer 1 jaar geleden.. Dr is wel veel veranderd joh, de sfeer is er opzich nog wel maar vroeger vond ik het toch wel gezelliger!
!!
wel rustig aan, maja kan ik toch vanalles doen
er is bij ons op stal daaracht iemand voor de trein gesprongen... was aan het rijden en hoorde een trein tutteren mja das wel vaker zo... en ineens allemaal sirenes enzo nja kan ook gebeuren toch? en helicopter... niets speciaals ga je neit bij stilstaan dat er zoiets is.. dus ik was aan het rijden dees was achtere aan eht longeren en die belt me op en zegt er is iuemand voor de trein gesprongen! ze had het niet gezien want het is wel een stukje terug gebeurt maar de trein stond bij onze weilanden stil... ik beetje daar naartoe gestapt... en allemaal bloed en alles aan die trein zooo eng... echt vies
ik was echt erg geschrokken heel mn handen en alles stond te trillen wist gewoon even niet goed hoe of wat... snel de paarden weggezet en toen kwam de brandweer vragen of ze de poort mochten openmaken zodat er via het terrein nog meer hulverleners konden komen want het gras daar achter lang het spoor heel nat is... nja is goed he toen kwam iemand van de ambulance vragen of de mensen die in de trein zaten even hier konden wachten op de bussen nja prima... maar de bussen waren er al eerder voordat die mensen de trein uit konden dus die konden er meteen in... het ging om een jonge jongen en hij stond blijkbaar met zn armen weid midden op het spoor.... ik zie heel de tijd die trein voor me hoe ze die aan eht schoonmaken waren allemaal bloed erop... ze waren toevallig de sloten aan eht maaien en die man die ging allemaal meekijken en helpen enzo... en die kwam zo naar ons toe en ging die wat vertellen enzo maar dat was echt heel eng/vies dus ik voelde mn eige al weer wit wegtrekken dacht ik ga weer flauwvallen dus toen zei ik ooo ik hoef dit allemaal niet te horen! dus ben toen weggelopen kon er niet tegen... maar onze buurman was er ook eventjes maar die ging ook weer naar huis en die rende een stukje en toen die bij mij was ging die allemaal zeggen van ik heb dat ook al een keer gezien dat hoofd zat toen in de trein dus ik voelde mn eige echt niet goed... en zei neits maar dacht bij mn eigen gvd... rot toch op man akelige vent... ik zeg daar toch neit voor niets dat ik het niet allemaal hoef te horen en loop dan weg... heb nu nog steeds bveetje een raar gevoel als ik eraan denk dan ja ik weet het niet...
Hoop dat je het snel uit je hoofd kan zetten