Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:EN EN EN..... inschrijflijst voor de clubkampioenschappen hangen er weer. eerste wedstrijd zondag 4 november (als ik het goed heb)
ik doe mee met dressuur (met Thorben uiteraard) en roderick gaat springen met Riantha... Nou is dat niet zo bijzonder, maar Ro gaat ook mee doen aan springen met Thorbenhaha lachen he?!
nickyforever schreef:ben je veel kwijt van foto materiaal en zo of valt het mee nathal?
Nathaliia schreef:-6? buiten was echt en lekker weertje!
lieziej schreef:linda2008 schreef:EN EN EN..... inschrijflijst voor de clubkampioenschappen hangen er weer. eerste wedstrijd zondag 4 november (als ik het goed heb)
ik doe mee met dressuur (met Thorben uiteraard) en roderick gaat springen met Riantha... Nou is dat niet zo bijzonder, maar Ro gaat ook mee doen aan springen met Thorbenhaha lachen he?!
Clubkampioensschappen?!!Krijg ik nu ineens een Déja-vu, of word ik dement?!
Oja, zoals jullie zien ben ik terug uit het Belgische gehucht Huy, en kom ik morgen weer naar stal
linda2008 schreef:lieziej schreef:
Clubkampioensschappen?!!Krijg ik nu ineens een Déja-vu, of word ik dement?!
Oja, zoals jullie zien ben ik terug uit het Belgische gehucht Huy, en kom ik morgen weer naar stal
De clubkampioenschappen worden nu 4x per jaar gereden. Je mag dan 1x missen of als je 4x mee rijd, tellen de beste 3 resultaten! dus.... 4x per jaar clubkampioenschappen, 1x per jaar prijsuitreiking.. Maar omdat ze de prijsuitreiking met het zomerfeest willen doen (en dus rond Juli ofzo) beginnen de clubkampioenschappen van 2009 al de eerste week van november...... Beetje vaag uitgelegd.... het hangt op het raam in de kantine, moet je maar even lezen hahaha dat is duidelijker.
JimBeer schreef:WOEHOEEEEE, ben vandaag in Snowworld Landgraaf geweest!
ECHT HELEMAAL TOP
![]()
waande me weer auf die Piste!
was alleen wel -6 graden daarbinnen en ook met goede skikleding ga je na 6 uur daarbinnen echt wel bibberen
linda2008 schreef:Ik ga er vandoor... moet werken