Ik vind kerst en sinterklaas allebei leuk . We kopen met sinterklaas altijd een cadeautje voor elkaar en met kerst leggen we ook altijd alles onder de boom . Dat is toch zo leuk, want dan zie je wat liggen met je naam erop en dan weet je niet wat het is en dan ga je dat proberen uit te vinden maar eigenlijk krijg je dan nog meer twijfels over wat het kan zijn....
Nee ik heb niet gehuild, maar ik baal wel vreselijk dat dit nu gewoon de laatste keer was dat ik ze kon zien het zou zooo leuk zijn om ze gewoon nog eens te zien.. morgen komt het verslag
JAAAAAA!!! Gisteren dus naar de Lama’s geweest. En om het zo maar te noemen ze waren geweldig. Hoewel er niet zo’n geniaal moment was als Ruben van de Meer met de Doventolk en Guus Meeuwis. Maar het was wel echt supertof! Ik heb meerdere malen met tranen in me ogen daar gezeten. Het was heel grappig dat ze er dingen over Rotterdam in verwerkten. “Kijk het laatste veilige stukje van Rotterdam!” –“Waar?” ‘O, nee het is alweer weg” Of een taxichauffeur in India: “Oh ik had op de Mathenesserlaan naar links gemoeten” (Mathenesserlaan is een straat in zo’n halligallibuurt van Rotterdam) En bij ik wil graag zien: bijzondere opgravingen: “Heee de kampioensschaal van Feyenoord, tjonge dat moet lang geleden zijn” Waarschijnlijk is er voor mensen die niet uit Rotterdam komen geen reet aan, maar ik vond het leuk. Op gegeven moment gingen ze ook “in het hoofd van” omdat Tijl een grap maakte die niet echt aansloeg toen zei hij “intussen in het hoofd van Tijl: Ohh wat een slechte grap” en gingen ze ook “in het hoofd van Patrick”en in het hoofd van “het publiek enzo”en Ruben Nicolai maakte ook een grap die Jeroen van Koningsbrugge al had gemaakt.. Bij verboden te lachen showde Ruben van de Meer ook nog even zijn buik. (voordeel van op het balkon zitten :’) ) In de pauze mochten we briefjes schrijven, voor “papier hier”. Dus een zin uit een Nederlandstalig liedje. Helaas werd er geen van ons uitgekozen, en dat terwijl we de briljante oneliners hadden als “Ik geloof dat er een pepernootje in mijn achterband zit” “Ik heb hem teruggegeven aan de jongen die hem bracht”. Het fotomoment was voor ons niet zo’n succes omdat we op het balkon zaten en dat is toch best hoog om naar beneden te springen alleen voor een foto. Dus helaas, Sas heeft een betere foto ja.. En toen was het opeens al voorbij.. het was veel te snel gegaan.. Maar het was wel heeeeleemaal super! en ik heb niet hoeven te huilen
Klinkt als een geslaagde avond! Het was idd wel snel voorbij... Dat idee had ik ook. Wel mooi die grappen over Rotterdam, dat deden ze bij ons nu niet zo over den haag... Nou ja we hadden wel een 'Beter niet in de dugout van ADO-Den Haag' maar die kwam uit het publiek .