Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en op dieet ben
madelon31 schreef:jezus silll....vreselijk om zo heel nederland door te gaan hihi nou ik wil de rest ook niet zien geloof ik want ze zijn allemaal niet echt best geworden geloof ik vooral die laatste met ko hahaha
Zelfs de bruggetjes in het parkje ging ze gelijk over... en later ook nog een stukje richting zandvlakte gegaan... maar toch niet helemaal daarheen, want ik moest (net als vorige keer...
) naar de wc... 
die moet maar snel weer terug komen ... en Donna natuurlijk

Twee keer bokken, en niet te truttig, maar echte bokken! De DERDE KEER lag ze er dus naast, HOEPS
en ze moest hard lachen......
Ik weer terug gehopst en &*//>>>>## tegen Renkie en zo zoet als een lammetje naar stal gestapt..... Dit moet geen gewoonte worden...
Gek peerd! Maar eh, hij is dus lekker wild op zijn oude dag
Dat voorspeld veel goeds voor alle jonge paarden...Pffff! Enne, lijkt me fijn maar niet heus om lekker op renk's schoft te landen...
Ook gek peerd! Champie was ook erg lief, alleen schrok natuurlijk van zo'n loopauto van kleine kleuter. Die reed over het fietspad naast het ruiterpad en maakte me toch een herrie... Fijn, he Fal!
! En dat voor januari.. hoezo global warming?
, dude dat hakt erin zeg ! Xeen, jij werd ook kinda misselijk toch?
* 
Ze was alweer lief
!
, de raare bakkabouters 

!
!

Xeen schreef:
En toen dacht ik even snel eten klaar te zetten, maar Zeur maar door praten
Kippenhok
!
, ja he merel
scholiertje schreef:Sow wat een weertje! En dat voor januari.. hoezo global warming?
) Xeen schreef:
Zo dan dat was me m'n dagje wel. Vandaag lekker even op Vesra gehobbelt, zonder zadelZe was alweer lief
!
Didle was wel aan het mutsen zeg hé Zaar, de raare bakkabouters
Mijn poonie was lief
Daarna nog even met tara 'nd amarat losgestaan, jemig die tara .
Klein kreng !
Was ik d'r deken aan het op doen, zo hap vol op in mijn hoofd