ginget goedzeg kga morgen ochtnd wss rijden in hte?
weete gij als de pistes vrij zijn morgenochtnd miekje,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ginget goed
oké dan kank morgen dus wel nie rijden

en dan int parcours ook door een weigering.. Op m'n kin gevallen en m'n vingers liggen massas open... Staat op film
die komt later 

en nu heb ik spierpijn overal
! pff
met peggy
Twas dus de eerste keer euh voor peggy
eerste parcours 1 balkje, super content dus. 2de parcours was zooooo een blunder, kschaam me dood. 
teugels gekruisd
niet egzien, gaan inrijden ze ging slecht en zo en oe komt da nu zo plots
? Kmoest dan naar binnen en tom zo jaach wa vooruit rijden en blabala. maar ze ging nie vooruit en ze stuurde ook totaal niet. Kspring hindernis 1 toten met 4 en dan bennek egstopt omdat zoo echt nei et doen was. tom komt zo ja wrm blabla? en dan zo jaach u teugels zitten gekruisd
kschaaaaaamde mij zo erg
, kvind wel mega raar da ter da niemand heeft gezien in de inrijpiste? maja toen de tuegsl veranderd en verder gereden en ze sprong keihard maat
in de les ook
maar nu nog harder
wonder dak der nie af viel of in haar nek lag
Kheb filmpje maar tis te groot op te laden, kga proberen stills te maken. Tis enkel van het 2de parcours dat ik der heb.

, vanmorgen kon ik bijna nie recht en konnek maar half mijn nek draaien ,nu ist al wa beter ma nog nie perfect 
en zeeft zeker een kwartier gewoon zitten dom doen en khad aar hoofdstel in gestoken en mieke heeft er foto's van getrokken
, daarna zijn we na hof ter ede gegaan en ebben we bastet losgelaten in piste en ook foto's getrokken
die laatste foto is idd mooi 
Overduidelijk!
Wel jmmr van die teugels
7de plaats in de 90, in de 80 gemist van hindernis
Nja, volgende keer beter, 't ging alleszins al beter of Mechelen en Moorsele.