Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:42

ik ben er niet.. weltrusten allemaal.!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:43

Ik ga ook zo pitten. Had net 38 nog wat. Voel me opzich al een stuk beter dan vanmiddag dus dat scheelt weer. Slaap lekker!

Niki

Tinky12 schreef:
21e?

21ste, geplande bosrit Haha!

Tinky12

Trusten en beterschap Ach gut ...Ik gaat ook zo pitten... Dromen

Dagdag Doei, doei

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:51

nouja ik heb geen berijdbaar paard he
al gaat t op zich best goed met noontje hoor
binnenkort gaat hij op de hoefschoen
hopelijk kunnen we dan af en toe met hem naar buiten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:58

Ik ga ook niet mee; heb wel een paard maar niet op zaterdagen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 21:58

Ik sprak Zoor nog, maar die zei dat ie permanent was gepromoveerd tot wandelpoownie Clown

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:59

Gewoon deel II, is wel een beeeeeetje saai Tong uitsteken

Wat is er met Nono, Maja?
Of heb ik daar overheen gelezen Schijnheilig

fluffyfox

Schimmelig schreef:
Ik sprak Zoor nog, maar die zei dat ie permanent was gepromoveerd tot wandelpoownie Clown

waneer sprak jij zoor??

ladyjoy

En 'manege-gangers' mag ook weg, want volgens mij rijdt er hier niemand meer op een manege!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:00

jawel, muis rijd toch op Equito Clown

Maar de rest staat volgens mij allemaal op pensionstallen ?!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:02

hahha ja
ach het moet gewoon iets van amsterdam/amstelveen enz gangers
moet wel beetje herkenbaar zijn

trouwens het regent!!!
moet ryzje nog uitlaten bleh

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 22:14

fluffyfox schreef:
Schimmelig schreef:

waneer sprak jij zoor??

Gister op MSN.

Brainstormen jullie nog even over een nieuwe topic naam, wel met Amsterdam in de titel natuurlijk Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:22

Mendi schreef:
Vanavond ga ik alvast beginnen met inpakken, opruimen, sorteren, weggooien van al mij spullen die ik nu in mijn kast heb zitten Tong uitsteken
Ik heb al van die plastic dozen met deksels gekocht om de zooi in te doen en mee te nemen. Kan ik eindelijk mijn auto eens uitmesten van dekens en andere paardentroep en allemaal in de grote kast leggen! En thuis ligt nog veel meer... Verdrietig

en dat heb je heel netjes gedaan Tong uitsteken Haha!

Pluutje ook ziek, beterschap Afbeelding

Ladyloy, gelukkig een betere dag gehad. Moet ook wel kunnen he. Lekker gereden.

Casjuh, ik zou die hond ook muilorven. Niet normaal zo'n beest.

fluffyfox schreef:
trouwens het regent!!!

en behoorlijke onweer. Hoop dat het morgen droog is, dan ga ik 130 Tinkers op de foto zetten, die een rit gaan doen Haha!

Lav, leuk je ontmoet te hebben Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:30

Doei!
heb lekker gereden Ja
En duik nu onder de douche en dan mn bedje in, morgen weer om 8 uur op stal beginnen.. Gaaaap

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 23:08

Ohw, wat een onzin weer. Gaat er een vriend NU richting disneyland Gestoord
Ik wil mee, grrrrr Boos!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 23:17

Haidihai! Haha!
Ik zal maar tegen mezelf praten want jullie liggen toch allemaal op één oor Slapen Heb héérlijk opgeruimd vanavond! Echt fijn al die hulp van Bonte en Lavandula, schoot lekker op zo Haha! Schijnheilig Ik ben nu helemaal gepakt en kan morgen alles gewoon in de jeep laden en paard erin en huppakee, wegwezen! Toedeledoki, de mazzel!
En nu maar hopen dat ik een beetje mijn draai kan vinden op Wennekers.. Help Vriendjes zijn?

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 05:49

ladyjoy schreef:
En 'manege-gangers' mag ook weg, want volgens mij rijdt er hier niemand meer op een manege!

ik rij nog op een manege! op geuzeneiland (voor zover ik het aan kan dan Knipoog )
@ tink: echt niet normaal meer he in het park!!!!! ook als wij met de shetjes door het park willen wandelen krijgen we geregeld van die stomme keffers achter ons aan! Dan roep ik ook: ze doen niks, maar ik kan er niks aan doen als ze plotseling een keertje wél uithaalt... Nou dan worden ze toch kwaad!!! idd! wát doe je hier met die k*tpony's en blablabla.
En dan heb je er een tussen lopen met een stuk of 8 van die keffers!! (echt wat móet je ermee). We hebben een keer meegemaakt dat ze in Jolien der staart hapten en hingen! en jolien gewoon heel braaf doorlopen Ach gut
Bella is niet zo geworden door slechte opvoeding hoor... in haar hersenen zit iets niet goed. Er zit echt letterlijk een steekje los bij die hond. Ik ben ook bang dat mijn broer haar weg gaat doen aangezien ze ook erg jaloers is. Dus als mijn broer met zijn zoontje op de bank zit kan het misschien weleens gebeuren dat ze hem aanvalt. Terwijl het bij mensen een hele lieve hond is. Ze kan zó leuk zijn en dan flikt ze weer zoiets... *zucht*

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 06:57

Mendi dat gaat wel lukken op Wennekers toch; wij zijn er ook allemaal voor je en de stal is niet zo eng alleen heel groot Haha!

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 07:46

Morgen allemaal.
Zo vandaag beter geslapen dan gisteren, paardje zijn been was een stuk minder dik dan donderdag.
DA heeft hem nog een keer gespoten en nu vandaag en morgen nog een pasta om het echt weer normaal te krijgen. En als het maandag goed is mag ik weer longeren en gaan rijden.
Ga vandaag lekker tutten mijn m'n paardje en misschien dat ik een van jullie ook nog wel zie op stal straks. Natuurlijk paardje van Mendi bekijken.

En Mendi je vindt je draai wel op W. ik dacht dat ik het ook niet kon, maar ik had het al na een paar dagen na mijn zin. Heb nu al een aantal mensen die ik eerst niet kende maar nu al afspraken mee heb staan om naar het bos te gaan. En natuurlijk zijn wij er ook allemaal Haha! dus als er wat is, kan je het altijd vragen. Knipoog

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 08:07

Goedemorgen Doei!

casjuh schreef:
@ tink: echt niet normaal meer he in het park!!!!! ook als wij met de shetjes door het park willen wandelen krijgen we geregeld van die stomme keffers achter ons aan! Dan roep ik ook: ze doen niks, maar ik kan er niks aan doen als ze plotseling een keertje wél uithaalt... Nou dan worden ze toch kwaad!!! idd! wát doe je hier met die k*tpony's en blablabla.
En dan heb je er een tussen lopen met een stuk of 8 van die keffers!! (echt wat móet je ermee). We hebben een keer meegemaakt dat ze in Jolien der staart hapten en hingen! en jolien gewoon heel braaf doorlopen Ach gut
Bella is niet zo geworden door slechte opvoeding hoor... in haar hersenen zit iets niet goed. Er zit echt letterlijk een steekje los bij die hond. Ik ben ook bang dat mijn broer haar weg gaat doen aangezien ze ook erg jaloers is. Dus als mijn broer met zijn zoontje op de bank zit kan het misschien weleens gebeuren dat ze hem aanvalt. Terwijl het bij mensen een hele lieve hond is. Ze kan zó leuk zijn en dan flikt ze weer zoiets... *zucht*

Ik ga niet roepen dat mijn pony niets doet...ze halen hun hond maar weg.Ik roep altijd "eigen risico".Ik laat mijn pony toch ook niet op hun hond afstormen... Bloos .Trouwens,ik heb een tijdje gereden op een merrie die echt wel uithaalde naar honden.Ik waarschuwde de mensen...maar dan krijg je ook te horen..."ooo,dan leert ie het maar als hij geraakt wordt"...daar valt je mond toch ook weer van open he Clown
Hun voeden hun beestje niet op,mag jij doen voor ze Gestoord
Die 8 keffers ken ik wel...daar zit zo'n "dame"bij die lekker uit de hoek kan komen Clown .Vooral grote bek als die hele meuk op je af komt rennen...wat ze overigens ook bij fietsers en zo doen.Dat is een echt onopgevoed zooitje.Wielrenner lag vorige keer bijna overhoop,dus die man geeft een brul dat ze die mormels bij zich moet houden...nou...die kreeg echt de wind van voren Clown .Ze spoort niet Tong uitsteken
Ik heb haar overigens al in weken niet meer gezien,zou ze een parkverbod hebben gehad?? Haha!
Dat is de staart hangen ben ik zo klaar mee hoor...daarom heb ik zweep mee.Als mijn pony niks doet dan sla ik die hond er wel vanaf,is niet de 1e keer.Als honden aan gaan vallen ga ik slaan en de kans dat ik mis is niet groot.Mijn paard is aangelijnt en de hond niet...ik laat mijn pony niet bijten door een hond die niet onder controle van zijn baas staat Boos!

Als die kleine hond bij jouw iets in zijn bovenkamer heeft(tumor??)zou ik er echt mee oppassen.Diertje is dus echt onberekenbaar en daardoor echt gevaarlijk.Sneu voor het hondje maar weg ermee,dan beter alleen in huis maar wel zonder kindertjes en op eigen risico.Ze kan echt een keertje uithalen en dan is het echt raak.Moeilijk hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 09:55

Goede morgen allemaal!!!

Zietje schreef:
Worden jullie ook altijd zo gelukkig van een nieuwe BH? Ik wel, heb net een nieuwe gehaald omdat ik de vorige nu echt over mijn hoofd kon trekken...ik heb altijd 1 favoriet en die heb ik dan ook bijna altijd aan Haha!

Hihi Nagelbijten / Gniffelen Is ie dan eindelijk versleten? Knipoog Ik zei toch dat je er 2 moest kopen Tong uitsteken En nu wel een degelijke kleur? Tong uitsteken

Mendi schreef:
Echt fijn al die hulp van Bonte en Lavandula, schoot lekker op zo Haha! Schijnheilig

Ik was er ook voor de mentale ondersteuning he Knipoog
En ik heb heel goed je EHBO kistje gereorganiseerd! Haha!

Bonte schreef:
Lav, leuk je ontmoet te hebben Haha!

Hihi ja was gezellig! Doen we nog een keer Haha!

Zo vandaag is de grote verhuizing van Mendi!! Go jij! Go jij! Leuk Leuk Leuk!!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 10:01

Oeh spannend Lav! Haha!

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:05

ja nou je het zegt! ik had laatst van 8 tot 6 geholpen op de kinderboerderij en dan móet je der wel een keer hebben horen schreeuwen, maar het is inderdaad erg rustig in het park Knipoog Ze woont op het Zaanhof en daar woonde mij nichtje nog (sinds een half jaartje verhuisd) en elke dag hoorde je die k*tkeffers door de straat! Allemaal aan een lijntje (hóe krijg je het voor mekaar!) allemaal vliegen ze mekaar aan....
Ik doe er ook niks meer aan hoor, ik waarschuw ze dat paarden onvoorspelbaar zijn en dat ze hun hond moeten opvoeden. Dan krijg je inderdaad de wind van voren, want ze hebben hun honden al opgevoed en blablabla (yeah sure...)
Inderdaad de uitspraak "nou dan leren ze meteen dat ze het niet meer doen". Denk je nou echt dat zo'n paardenhoef zacht aankomt ofzo?! Gestoord
Vandaag een dagje géén paarden. Oh ja toch wel.. hehe net mijn nichtje naar paardrijden gebracht en weer opgehaald Lachen Ze ging echt heel erg goed! Ze zat op een groot paard waar ze laatst van af was gevallen, maar nu was ze behoorlijk dapper Haha! ben trots op der! Pling
Veyton en Pascal mogen lekker lang buiten blijven. Gisteren ingeënt dus nu maar een dagje niks. Zondag weer een mooie dag hehe

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 10:13

Goedemorgen! Het zonnetje schijnt weer!