Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tinky12 schreef:21e?
...Ik gaat ook zo pitten... 

Schimmelig schreef:Ik sprak Zoor nog, maar die zei dat ie permanent was gepromoveerd tot wandelpoownie

fluffyfox schreef:Schimmelig schreef:Ik sprak Zoor nog, maar die zei dat ie permanent was gepromoveerd tot wandelpoownie
waneer sprak jij zoor??
Mendi schreef:Vanavond ga ik alvast beginnen met inpakken, opruimen, sorteren, weggooien van al mij spullen die ik nu in mijn kast heb zitten![]()
Ik heb al van die plastic dozen met deksels gekocht om de zooi in te doen en mee te nemen. Kan ik eindelijk mijn auto eens uitmesten van dekens en andere paardentroep en allemaal in de grote kast leggen! En thuis ligt nog veel meer...
fluffyfox schreef:trouwens het regent!!!

Heb héérlijk opgeruimd vanavond! Echt fijn al die hulp van Bonte en Lavandula, schoot lekker op zo
Ik ben nu helemaal gepakt en kan morgen alles gewoon in de jeep laden en paard erin en huppakee, wegwezen! Toedeledoki, de mazzel!
ladyjoy schreef:En 'manege-gangers' mag ook weg, want volgens mij rijdt er hier niemand meer op een manege!
)
dus als er wat is, kan je het altijd vragen.

casjuh schreef:@ tink: echt niet normaal meer he in het park!!!!! ook als wij met de shetjes door het park willen wandelen krijgen we geregeld van die stomme keffers achter ons aan! Dan roep ik ook: ze doen niks, maar ik kan er niks aan doen als ze plotseling een keertje wél uithaalt... Nou dan worden ze toch kwaad!!! idd! wát doe je hier met die k*tpony's en blablabla.
En dan heb je er een tussen lopen met een stuk of 8 van die keffers!! (echt wat móet je ermee). We hebben een keer meegemaakt dat ze in Jolien der staart hapten en hingen! en jolien gewoon heel braaf doorlopen![]()
Bella is niet zo geworden door slechte opvoeding hoor... in haar hersenen zit iets niet goed. Er zit echt letterlijk een steekje los bij die hond. Ik ben ook bang dat mijn broer haar weg gaat doen aangezien ze ook erg jaloers is. Dus als mijn broer met zijn zoontje op de bank zit kan het misschien weleens gebeuren dat ze hem aanvalt. Terwijl het bij mensen een hele lieve hond is. Ze kan zó leuk zijn en dan flikt ze weer zoiets... *zucht*
.Trouwens,ik heb een tijdje gereden op een merrie die echt wel uithaalde naar honden.Ik waarschuwde de mensen...maar dan krijg je ook te horen..."ooo,dan leert ie het maar als hij geraakt wordt"...daar valt je mond toch ook weer van open he
.Vooral grote bek als die hele meuk op je af komt rennen...wat ze overigens ook bij fietsers en zo doen.Dat is een echt onopgevoed zooitje.Wielrenner lag vorige keer bijna overhoop,dus die man geeft een brul dat ze die mormels bij zich moet houden...nou...die kreeg echt de wind van voren
.Ze spoort niet
Zietje schreef:Worden jullie ook altijd zo gelukkig van een nieuwe BH? Ik wel, heb net een nieuwe gehaald omdat ik de vorige nu echt over mijn hoofd kon trekken...ik heb altijd 1 favoriet en die heb ik dan ook bijna altijd aan![]()
Is ie dan eindelijk versleten?
Ik zei toch dat je er 2 moest kopen
En nu wel een degelijke kleur? 
Mendi schreef:Echt fijn al die hulp van Bonte en Lavandula, schoot lekker op zo![]()

Bonte schreef:Lav, leuk je ontmoet te hebben

Leuk Leuk Leuk!!
Ze woont op het Zaanhof en daar woonde mij nichtje nog (sinds een half jaartje verhuisd) en elke dag hoorde je die k*tkeffers door de straat! Allemaal aan een lijntje (hóe krijg je het voor mekaar!) allemaal vliegen ze mekaar aan....
Ze ging echt heel erg goed! Ze zat op een groot paard waar ze laatst van af was gevallen, maar nu was ze behoorlijk dapper
ben trots op der!