Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LaFunkyJazz schreef:OTT (Ons Tweede Thuis) heb ik ook gewerkt, maar toen wilde ik een opleiding gaan doen, en dat was toendertijd (3 jaar geleden) niet mogelijk. En op Ursula wel.
Als ik klaar ben met mn opleiding wil ik weg op Ursula hoor, wil ik ook weer bij OTT oid gaan werken, is een fijnere instelling
LaFunkyJazz schreef:Dat ligt eraan waar je werkt.
Ik krijg nog wel eens een vaas/glas/aardappelschil mesje naar mn hoofd of word doodgewenst
Mick_G schreef:LaFunkyJazz schreef:Dat ligt eraan waar je werkt.
Ik krijg nog wel eens een vaas/glas/aardappelschil mesje naar mn hoofd of word doodgewenst
Zoiets gebeurde er ook bij ons in de winkel :p (voor degene die het niet weten, ik werk in een fotozaak tegenover ursula, dus krijg ook veel bewoners in de winkel)
Een paar jaar terug kreeg een meisje dat in de winkel werkte een soort van ruzie met een van de bewoners, waarop die bewoner zegt: "ga jij je begrafenis maar vast regelen..."
Mick_G schreef:Hoe krijgt ze dat voor mekaar?
passion1991 schreef:Ow das minder Stef!!! Gaat het wel goed met haaR??
Heb net even opgepast van 9 tot 3 ff flink geld verdiend!! En nog bruin geworden ookHele tijd buiten geweest met de kinderen
Gefeliciteerd Anniek!!!
passion1991 schreef:Ow das minder Stef!!! Gaat het wel goed met haaR??
Heb net even opgepast van 9 tot 3 ff flink geld verdiend!! En nog bruin geworden ookHele tijd buiten geweest met de kinderen
Gefeliciteerd Anniek!!!
Focussed schreef:Wo, jeetje stef! Echt wel een baaldag!. Veel sterkte! Wat voor een koliek had ze?
LaFunkyJazz schreef:wss teveel gras gegeten? tenminste, dat lijkt mij.
LaFunkyJazz schreef:Ja kan, elk paard is weer anders natuurlijk! Wel balen joh!