*zwaait*
Hier ben ik! Braaf regelmatig gekeken hoor
Ik was jullie niet vergeten! :p haha Maar beetje druk gehad. Bij de ene baan was mn collega 3 weken weg. Dus moest ik de ergo-afdeling draaiende houden in 6 uur per week ipv 22. Dat past dus niet
Dus thuis ook wat werk moeten doen. Maar collega is bijna terug en ik ben komende vrijdag vrij, dus t wordt allemaal wat rustiger
En bij mn andere werk is het leerlingbespreking tijd. Dus ook druk druk druk met verslagen! Vandaag de hele dag achter de computer gezeten (op een half uurtje screenen na). Het was paasviering, dus de kids hadden andere dingen te doen in de klas. Kon ik mooi even een grote slag slaan! (Weet wel weer waarom ik geen kantoorbaan gekozen heb
)
Enne baan nieuws: waarschijnlijk toch voor wat uren na de vakantie terug in Breda en voor de andere uren tijdelijk een andere baan. Dus in de zomervakantie 3 dagen bij de nieuwe baan aan de slag en vanaf de vakantie een fulltime baan. (Enkele maanden tot de zwangerschapsvervanging over is)
Wat een heerlijke foto’s Thirz! Vond de verhalen van Bianz al jaloersmakend maar zo met beeld erbij… Ziet er super uit Thirz! Haha en die wei foto’s :’) Welnee rustig op de wei zou ook maar saai zijn hè. Dan zouden jullie daar ook maar gestaan hebben met je fototoestel
Dus eigenlijk is dit speciaal voor jullie
Nous kleurt altijd zo mooi in het zonnetje hè!
Gave foto’s weer Bar! Wat doet ze het braaf
hihi het stuur moet dus nog even gemonteerd worden
Al ziet het er helemaal niet zo onbestuurbaar uit! Knappe pony!
Oh heerlijke weer voor je vakantie Kim! Ervan genoten? Febe ook zo lekker geslapen in het vakantiehuisje als ze hoopte?
Enne Marieke; maandag is dus de date