Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wanneer ga je weer op wedstrijd ?
ondertussen oefenen we door want wil in maart L1 gaan starten!!! Spannend!!!
is als snel zeg, die wedstrijd! wil zelf misschien ook ooit nog gaan starten
en dan ga ik met hun met de vrachtwagen mee
dat onder je uit rennen kan Xander nu nog steeds doen hoor. Dat weet ik nog steeds niet op te lossen. Dan kan ik beter gewoon niet verder rijden. Ook als ik niet goed in me vel zit moet ik er gewoon niet gaan. Hij is daar zo ontzettend gevoelig voor. Komt wel goed hoor jiska!
ook met mijn zit en alles. dat is wel fijn, dat je dan begeleiding hebt ! ik wordt er altijd zo moe van, als hij weer onder me uit probeert te rennen. en inderdaad, als ik chagrijnig ben, dan maakt hij daar gebruik van. meestal stop ik dan, dan geef ik hem eigenlijk z'n zin, maar ik weet van mezelf dat ik oneerlijk tegenover hem kan gaan handelen als hij teveel gaat doordrammen en ik niet bepaald vrolijk ben... wanneer we een goed zadel hebben(zadelmaker was vrijdag op stal, maar door de hoefzweer konden wij niet.. ) ga ik weer volop lessen

ik heb er echt zin in, dat ik weer les neem
maar nu heb ik zoiets van, eerst een goed zadel, je hebt kans dat hij dan anders op bepaalde dingen reageert . en dan kunnen we meteen een goede start maken
als ik een onderlinge wedstrijd heb, ga ik alles afraffelen, echt zonde
robin is echt een paard dat overal gebruik van maakt. zowel in je voordeel als nadeel
ik wil ook altijd te snel en teveel haha