Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xEmy

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:53

haha sorry iris we zeiden hetzelfde :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:54

suikermeisje schreef:
Olijkje schreef:
Kunnen we het reelaer niet mailen of iemand van de leiding ofzo? Ik ben zo nieuwsgierig naar die achtergebleven foto's en het holterwegfilmpje..

ja dat vind ik wel een goed idee, zou die foto's van de opsprong enzo wel graag willen hebben. en het filmpje van de holterweg :))

Had Cynthia ook bij jullie gefilmd of niet? :)

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:55

vandaag de klassenindeling gezien, zit nog niet eens in zo'n erge klas volgens mij..

zit dan wel niet bij mijn twee vriendinnen maar bij een hoefde ik toch al niet zo nodig, we zaten een beetje dicht op elkaars lip..
ander vond ik wel jammer maar ik ken de meeste wel die nu in mijn klas zitten en veel lijken me wel aardig :)
dus ik ben benieuwd, morgen rooster halen, daar ben ik pas echt benieuwd naar, hoop echt dat het een beetje okee is, verhalen die ik hoor over roosters in de bovenbouw soms...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:56

ik weet het niet, ze stonden daar toen ergens rechts (voor jullie links) toen wij langskwamen en toen waren ze dus aan het filmen.

wij hadden gewoon de lekkerste week, bijna geen regen, 2 dagen heel heet, en de rest heel lekker weer :))

ik had met spooktocht 2 strafpunten
mijn zaklamp werd bij het eerste opstakel al afgepakt
en mijn mobiel bij de tweede xD want toen was ik aan het bellen xD
maar eigenlijk was het dus niet echt eerlijk want meer dan de helft van jt1 ging niet :(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:57

xEmy schreef:
vandaag de klassenindeling gezien, zit nog niet eens in zo'n erge klas volgens mij..

zit dan wel niet bij mijn twee vriendinnen maar bij een hoefde ik toch al niet zo nodig, we zaten een beetje dicht op elkaars lip..
ander vond ik wel jammer maar ik ken de meeste wel die nu in mijn klas zitten en veel lijken me wel aardig :)
dus ik ben benieuwd, morgen rooster halen, daar ben ik pas echt benieuwd naar, hoop echt dat het een beetje okee is, verhalen die ik hoor over roosters in de bovenbouw soms...

ik zal het er even inpeperen
die van mij van vorig jaar ook heel erg vreselijk, hoop dat ik dit jaar een betere heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:58

Oh zal dan ook wel Cynthia geweest zijn. Maar volgens mij was dat met haar eigen camera dus ik snap eigk ook niet zo goed waarom niemand dat filmpje dan nog heeft.. :')

Mijn iPod en mijn telefoon heb ik ingeleverd omdat ze 3 lichtjes zagen maar niemand wilde zijn telefoon inleveren. Maar ik was weer zo lief omdat dan maar te doen. :Y)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 15:59

Ik dacht eerst dat ik een stomme klas had, maar nu blijkt hij eigenlijk best wel gezellig te zijn :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:01

Gelukkig Sanne! :+:

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:01

ja ik vind het wel echt tof :)
Vandaag met gym had ik de slappe lach :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:02

Hitime schreef:
Oh zal dan ook wel Cynthia geweest zijn. Maar volgens mij was dat met haar eigen camera dus ik snap eigk ook niet zo goed waarom niemand dat filmpje dan nog heeft.. :')

Mijn iPod en mijn telefoon heb ik ingeleverd omdat ze 3 lichtjes zagen maar niemand wilde zijn telefoon inleveren. Maar ik was weer zo lief omdat dan maar te doen. :Y)

ja en die leuke leiding van jullie heeft een smsje van mij zitten lezen.. of ze nog meer hebben gelezen weet ik niet... vond dat niet zo heel grappig eigenlijk. Niet dat er ooit iets boeiends instaat, maar ik keek later in mijn inbox, eerste smsje, ik denk huh die heb ik nog helemaal niet gelezen en stond dus als gelezen... en daar zaten Geke en weet ik veel wie. Maar na ons kwamen nog iemand van JT2 en die had gezien dat je met een telefoon zaten.. niet echt leuk!

en trouwens Ruth, jullie hadden toen niet eens 3 strafpunten in totaal dacht ik? wij hadden er toen 6 oid.

suikermeisje

xSannee schreef:
ja ik vind het wel echt tof :)
Vandaag met gym had ik de slappe lach :')

goed voor je buikspieren

suikermeisje

ohja en ik heb vanavond geen rijles, de bak staat onder water xD

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:03

Haha ja dat wel, mijn buikspieren worden dan wel heel veel getraint :')

En bij ons op de manege is de bak ook verzopen, maar sinds een paar jaar hebben wij een binnenbak die we graag gebruiken op zulke dagen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:04

suikermeisje schreef:
Hitime schreef:

ja en die leuke leiding van jullie heeft een smsje van mij zitten lezen.. of ze nog meer hebben gelezen weet ik niet... vond dat niet zo heel grappig eigenlijk. Niet dat er ooit iets boeiends instaat, maar ik keek later in mijn inbox, eerste smsje, ik denk huh die heb ik nog helemaal niet gelezen en stond dus als gelezen... en daar zaten Geke en weet ik veel wie. Maar na ons kwamen nog iemand van JT2 en die had gezien dat je met een telefoon zaten.. niet echt leuk!

en trouwens [naam], jullie hadden toen niet eens 3 strafpunten in totaal dacht ik? wij hadden er toen 6 oid.

Dat is best lelijk inderdaad, 't is toch een beetje jouw privacy.. :=
Wij hadden toen 3 strafpunten inderdaad, maar 'k vond 't ook echt flauw dat er bijna niemand mee ging.. Eerst allemaal heel stoer doen en daarna gewoon écht niet mee gaan.. Echt stom. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:05

Inderdaad erg flauw dat er zo veel niet mee gingen ...
Vorig jaar ging d'r bij ons 1 meisje niet mee, maar dat was omdat ze met Napoli was omgevallen die dag. En dat ze toen even buiten bewustzijn was geweest. Dus mocht ze niet mee van de begeleiding. En de ponykamp was in 1 grote groep geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:06

Dan vind ik 't wel logisch dat je niet meegaat.. :j

Wij hadden gewoon aanstellers.. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:08

ja ze mocht ook niet mee, en de rest van de week heeft ze op Marleen/Marena gereden want ze mocht niet verder op Napoli, want ze waren bang dat ze weer zou vallen ofzo.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:09

ja bij ons ging ponykamp ook allemaal niet, watjes xD nee daar snap ik het nog wel van maar JT1 die waren allemaal (of bijna allemaal) al heel vaak geweest. Wij waren (bijna iedereen) er voor het eerst, grr it's not fair.
Ohja in dat smsje stond alleen waarom ik niet meeropnam, maar dan nog, hebben we gewoon niet te doen. Ik mocht leiding van JT1 zowiezo al niet echt. En nog zo'n iemand niet, die dacht dat ze verstand had van mijn pony. Nou die moest toen we terug kwam van buitenrit uit halt aandraven en toen hard de weg over steken daar (die drukke) en ja toen wou die niet voor het hek gelijk weer stil staan, dus ging die piafferen :') en ik zat echt heel relaxed, gaat ze zeggen, ja ontspan, ik had echt zo iets van "houdjesmoel"

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:09

Hitime schreef:
Dan vind ik 't wel logisch dat je niet meegaat.. :j

Wij hadden gewoon aanstellers.. :')

jaa inderdaad xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:10

Maar daarom gingen ze ook allemaal niet, ze hadden het voorgaande jaren zo eng gevonden dat ze niet nog een keer wilde. _O- En een paar die ook voor 't eerst waren wilde daarom toch ook maar niet, omdat de andere het zo eng hadden gevonden.. :')

Ik vond onze leiding wel lief, maar Ramon & Jo leken me ook wel superaardig! :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:13

haha en ik vond jullie leiding niet lief }> }> }> }:0
onze leiding was echt supertof, als ik weer zou gaan, zou ik hun als leiding willen, anders wil ik niet xD

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:14

Marijt en Marlou zijn echt supergezellig <3
Maar idd Jo en Ramon zijn ook aardig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:15

Ga je nog een keer denk je? :D

Marijt heb ik geloof ik een keer een lesje van gehad? Of wie dat dan ook was, die vond ik ook aardig! :Y)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:17

Laatst bijgewerkt door xSannee op 30-08-10 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 16:18

ahum je bedoelt links, toch sanne? :')