Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suikermeisje schreef:Olijkje schreef:Kunnen we het reelaer niet mailen of iemand van de leiding ofzo? Ik ben zo nieuwsgierig naar die achtergebleven foto's en het holterwegfilmpje..
ja dat vind ik wel een goed idee, zou die foto's van de opsprong enzo wel graag willen hebben. en het filmpje van de holterweg

xEmy schreef:vandaag de klassenindeling gezien, zit nog niet eens in zo'n erge klas volgens mij..
zit dan wel niet bij mijn twee vriendinnen maar bij een hoefde ik toch al niet zo nodig, we zaten een beetje dicht op elkaars lip..
ander vond ik wel jammer maar ik ken de meeste wel die nu in mijn klas zitten en veel lijken me wel aardig
dus ik ben benieuwd, morgen rooster halen, daar ben ik pas echt benieuwd naar, hoop echt dat het een beetje okee is, verhalen die ik hoor over roosters in de bovenbouw soms...

Hitime schreef:Oh zal dan ook wel Cynthia geweest zijn. Maar volgens mij was dat met haar eigen camera dus ik snap eigk ook niet zo goed waarom niemand dat filmpje dan nog heeft..
Mijn iPod en mijn telefoon heb ik ingeleverd omdat ze 3 lichtjes zagen maar niemand wilde zijn telefoon inleveren. Maar ik was weer zo lief omdat dan maar te doen.

suikermeisje schreef:Hitime schreef:Oh zal dan ook wel Cynthia geweest zijn. Maar volgens mij was dat met haar eigen camera dus ik snap eigk ook niet zo goed waarom niemand dat filmpje dan nog heeft..
Mijn iPod en mijn telefoon heb ik ingeleverd omdat ze 3 lichtjes zagen maar niemand wilde zijn telefoon inleveren. Maar ik was weer zo lief omdat dan maar te doen.
ja en die leuke leiding van jullie heeft een smsje van mij zitten lezen.. of ze nog meer hebben gelezen weet ik niet... vond dat niet zo heel grappig eigenlijk. Niet dat er ooit iets boeiends instaat, maar ik keek later in mijn inbox, eerste smsje, ik denk huh die heb ik nog helemaal niet gelezen en stond dus als gelezen... en daar zaten Geke en weet ik veel wie. Maar na ons kwamen nog iemand van JT2 en die had gezien dat je met een telefoon zaten.. niet echt leuk!
en trouwens [naam], jullie hadden toen niet eens 3 strafpunten in totaal dacht ik? wij hadden er toen 6 oid.

en ik zat echt heel relaxed, gaat ze zeggen, ja ontspan, ik had echt zo iets van "houdjesmoel"
En een paar die ook voor 't eerst waren wilde daarom toch ook maar niet, omdat de andere het zo eng hadden gevonden..