What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:59

Tytje schreef:
Ik ga zo naar stal toe. Gister heerlijk gelopen in Wormer, het weer was goed, zelfs in de zon gelopen. Wel tevreden over mijn tijd, ik loop qua snelheid een paar minuten achter, meer trainen dus. Blij dat het nu nog droog is, ziet het er allemaal wat gezelliger uit.

dan heb je wel minder tijd voor Val, of je moet al hardlopend van en naar de manege gaan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:01

smuidra schreef:
Shenavallie schreef:

Het gaat wel hoor. Er is twee weken terug één van m'n twee chihuahua's overleden. Een epileptische aanval. Heel akelig. |( |( Heb nu een nieuw hondje gekocht. <3 <3 Ben er erg blij mee.
Hij is heel klein, maar heel erg stout. Kan helaas even geen foto plaatsen :( :o . Heb filmpjes op U Tube gezet. Ze staan op bdcnl.
Als hij alle entingen heeft gehad mag hij mee naar de manege.

was je weekendje leuk geweest in Duitsland?

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:04

Op de Beverwijkse Bazaar geweest en daarna nog even naar de camping, heb lekker de kachel in de caravan aan gedaan.
was wel gezellig even, meerder buurtje kwamen de boel controleren, even bij kletsen en daarna weer naar huis. Even bij paps en mams koffie gedronken en nu lekker thuis, de verwarming aangedaan (20 graden was toch nog te koud).
Ga zo ook lekker even een warme douche nemen.
Heb lekker makkelijk eten voor vanavond, dus nemen het er even van. Moet mijn klus nog uitvoeren maar weet niet of ik dat nog ga doen, kan ook wachten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:48

ATE schreef:
wat een rot weer ben wel ff bij ate geweest f stal gedaan maar helaas stapmolen stond vol als goed is zou valerie ff de paarden erin zetten
en anders is het vandaag kerst

Doe jij effe lekker, ben blij dat het nog laaaaaaaaaaaaaaaang geen Kerst is, heb daar zo'n hekel aan! :P Zou bijna zeggen dat ik hoop dat ik met Kerst mag werken, ha ha! :D Wel banketstaaf voor Wesley, want die vindt Kerst weer helemaal geweldig en vooral het "samenzijn". Maar goed, dat was niet wat je wilde duidelijk maken! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:50

winnitou schreef:
Op de Beverwijkse Bazaar geweest en daarna nog even naar de camping, heb lekker de kachel in de caravan aan gedaan.
was wel gezellig even, meerder buurtje kwamen de boel controleren, even bij kletsen en daarna weer naar huis. Even bij paps en mams koffie gedronken en nu lekker thuis, de verwarming aangedaan (20 graden was toch nog te koud).
Heb lekker makkelijk eten voor vanavond, dus nemen het er even van. Moet mijn klus nog uitvoeren maar weet niet of ik dat nog ga doen, kan ook wachten

Heb je nog wat gekocht?

Enne, wonderlijke quote: ik heb geen hondjes! }:0

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:57

Mopje van Dennis:

Boer Jos en zijn vrouw Marie liggen in bed als ze 's nachts een vreemd geluid horen en fel licht door het gordijn zien schijnen. Ze gaan hun bed uit, kijken door het raam en zien twee aliëns op hun erf. Ze gaan naar buiten en het blijken een mannelijke en vrouwelijke aliën te zijn. De boer en zijn vrouw bedenken zich dat ze het nog nooit met een aliën hebben gedaan en stellen hen hun idee voor. De aliëns stemmen in, zodat Boer Jos met het vrouwtje en Marie met het mannetje een kamer in duiken. Vrouw Marie ziet het aanhangsel van het mannetje - dat niet meer is dan 5 cm lang en 1 cm breed - en zegt: "Goh, is dat alles? Kan dat niet langer?", waarop het mannetje aan zijn oren draait en het ding spontaan 30 cm lang wordt. Zegt Marie: "Goh, is dat alles? Kan het niet breder?", waarop het mannetje weer aan zijn oren draait en het ding spontaan 5 cm breed wordt. Ze hebben een super nacht en de volgende morgen is Marie erg benieuwd hoe Boer Jos zijn nacht heeft ervaren. "Nou," zei hij, "dat viel even tegen, ze liep alleen maar de hele nacht aan mijn oren te draaien....". :+

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:38

winnitou schreef:
smuidra schreef:

Het gaat wel hoor. Er is twee weken terug één van m'n twee chihuahua's overleden. Een epileptische aanval. Heel akelig. |( |( Heb nu een nieuw hondje gekocht. <3 <3 Ben er erg blij mee.
Hij is heel klein, maar heel erg stout. Kan helaas even geen foto plaatsen :( :o . Heb filmpjes op U Tube gezet. Ze staan op bdcnl.
Als hij alle entingen heeft gehad mag hij mee naar de manege.

was je weekendje leuk geweest in Duitsland?[/quote]

Ja. Heerlijk. Lekker warm......heb er van genoten....

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:31

Mary is nu al verhuisd naar Veldt. Kon echt niet meer op het land. Ze stond namelijk te rillen. Ze staat vlakbij Maisie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:31

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Heb je nog wat gekocht?

Enne, wonderlijke quote: ik heb geen hondjes! }:0

snap wat je bedoeld, jou naam staat bij de tekst van Smuidra, toch weer tijd voor een beschuitbus (of eerst nalezen voor dat ik het verstuur)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:33

Shenavallie schreef:
Mopje van Dennis:

Boer Jos en zijn vrouw Marie liggen in bed als ze 's nachts een vreemd geluid horen en fel licht door het gordijn zien schijnen. Ze gaan hun bed uit, kijken door het raam en zien twee aliëns op hun erf. Ze gaan naar buiten en het blijken een mannelijke en vrouwelijke aliën te zijn. De boer en zijn vrouw bedenken zich dat ze het nog nooit met een aliën hebben gedaan en stellen hen hun idee voor. De aliëns stemmen in, zodat Boer Jos met het vrouwtje en Marie met het mannetje een kamer in duiken. Vrouw Marie ziet het aanhangsel van het mannetje - dat niet meer is dan 5 cm lang en 1 cm breed - en zegt: "Goh, is dat alles? Kan dat niet langer?", waarop het mannetje aan zijn oren draait en het ding spontaan 30 cm lang wordt. Zegt Marie: "Goh, is dat alles? Kan het niet breder?", waarop het mannetje weer aan zijn oren draait en het ding spontaan 5 cm breed wordt. Ze hebben een super nacht en de volgende morgen is Marie erg benieuwd hoe Boer Jos zijn nacht heeft ervaren. "Nou," zei hij, "dat viel even tegen, ze liep alleen maar de hele nacht aan mijn oren te draaien....". :+

haha, was toch boer Jos en zijn vriendin Dycke.
BZV heeft zondag 5 september de eerste uitzending weer!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:34

Tytje schreef:
Mary is nu al verhuisd naar Veldt. Kon echt niet meer op het land. Ze stond namelijk te rillen. Ze staat vlakbij Maisie.

en zo is de cirkel weer Rond, wel makkelijk dat je nu maar naar een plek hoeft.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:34

bah wat een weer, regent nu weer zo hard, hoef er gelukkig niet meer uit

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:38

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Heb je nog wat gekocht?

een nieuwe wierook houder met een bewaarvak voor de wierook en Rowan heeft twee soorten wierook uitgezocht: Cedar en Aloe Vera.
brood, fruit en een horloge, oh ja en nog koudeharsstrips.
Rowan is naar de kapper geweest en mijn moeder heeft haar wenkbrouwen laten doen (had ik 2 weken geleden al laten doen).
En we hebben met Ron en Meelen koffie/chocomelk gedronken.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:38

nicol. zondag de 5e kunnen we na het jureren bbq, aardig he.
haha. dat is nog eens een luxe..

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:44

mntj schreef:

Ik hoop dat jullie dan lekker weer hebben.
En die dag wel met punten strooien hoor :P , dan wordt het een gezellig BBQ :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:45

Hi Sandra, Hoe was de vakantie ???
Lekker warm gehad had ik al gehoord

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:02

winnitou schreef:
een nieuwe wierook houder met een bewaarvak voor de wierook en Rowan heeft twee soorten wierook uitgezocht: Cedar en Aloe Vera.
Rowan is naar de kapper geweest en mijn moeder heeft haar wenkbrouwen laten doen (had ik 2 weken geleden al laten doen).

Wat grappig, (Pure) Aloe vera groeit hier op het eiland, en dat stinkt verschrikkelijk :')

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:26

Hackie schreef:
winnitou schreef:

Wat grappig, (Pure) Aloe vera groeit hier op het eiland, en dat stinkt verschrikkelijk :')

ben ook benieuwd hoe het ruikt, zal er een aansteken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:27

xan schreef:
mntj schreef:

Ik hoop dat jullie dan lekker weer hebben.
En die dag wel met punten strooien hoor :P , dan wordt het een gezellig BBQ :D

wordt volgende week gewoon prachtig weer.
(dan hebben wij het ook)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:29

Tytje schreef:

Hé, wat leuk! Had nog leuker geweest als je echt naast Maisie zelf had kunnen staan. Nu staat die Jasmine er weer en Maisie wordt er (weer) knettergek van! Jasmine is heel onrustig op stal, ze staat de godganse dag te weven en te gillen. Ik had stiekem gehoopt dat iemand anders die stal zou nemen, maar helaas....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:31

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Mopje van Dennis:

haha, was toch boer Jos en zijn vriendin Dycke.
BZV heeft zondag 5 september de eerste uitzending weer!

Oh, is er een echte boer Jos dan???? Ik heb het van Dennis, net als van die Jantje moppen zeg maar! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:32

Hackie schreef:
winnitou schreef:

Wij hebben het als handenzeep! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:35

Shenavallie schreef:
Oh, is er een echte boer Jos dan???? Ik heb het van Dennis, net als van die Jantje moppen zeg maar! :D

ja, Boer Jos van Boer zoekt vrouw seizoen 2009, en zijn vriendin heet Dycke, heeft ie aan het programma overgehouden....
5 september is de voorstelling van de volgende serie BZV... wel kijken hoor, dan kun je er over meepraten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:37

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Wij hebben het als handenzeep! :+

wij hebben aloe vera in de aftersun zitten. en ook nog een fles aloe vera voor alles en nog wat, is ook een wondermiddel en helpt bij heel veel dingen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:42

Vandaag zijn we - niet lachen - naar Amsterdam geweest met z'n drietjes. De jongens wilden graag daar naar toe en aangezien de Chinese thee toch op was, had ik ook een goede reden om daar als toerist rond te lopen en de stad eens vanaf de grond te bekijken (ziet er dan echt heel anders uit, ha ha). Dus eerst naar de Chinees op de bloemenmarkt (die heeft de lekkerste, zachte thee), toen via de Kloveniersburgwal naar het begin van de Wallen voor een - op verzoek van Wesley - bezoek aan het Cannabis Museum (vreselijk saai......, vonden wij tenminste), daarna naar Chinatown om de tempel te bezoeken (ook op verzoek van Wesley), maar dan wel via de snelste route omdat hij eigenlijk niet over de wallen wilde. Dus via de Bloedstraat, waar voor 99% verbouwde mannen achter het raam staan en die keurig weg draaiden op het moment dat Wesley in zicht was. Vervolgens naar de Fantasy-winkel op de Damstraat (wederom op verzoek van Wesley). Moesten we toch weer een stukje afsteken via de Wallen, maar dan meteen door via de Oude Kerk, en toen was ik er even klaar mee. Zere voeten, vermoeide benen en dorst, dus naar 't Nieuw Café op de Dam voor de inwendige mens. Nog even gekletst met een collega en daarna weer richting trein. We hebben een enorm gezellige dag gehad!
Nog even een regenpak bij de Hema gekocht, want het was van de week wel heel erg nat op de bok! Nu maar hopen dat het droog blijft de rest van de week, want dat is toch meestal zo: als je een zonnebril koopt, schijnt de zon ook spontaan niet meer! :D