Talida schreef:Heerlijk in mn eentje gereden in de baan![]()
Maar van drukte had ik bij SJ ook nooit echt last aangezien ik op een tijdstip rij dat de meesten gewoon ztten te dineren
En jij reed ook vaak buiten, dan heb je idd nergens last van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Zit ze zelf te zeggen dat we ze binnen moeten halen als we er laat in de middag zijn en ze laat ze zelf staan want ze dacht dat ze binnen stonden aangezien er al iemand van de andere paarden was geweest en die had alles binnen gehaald.... 

_Rijkie_ schreef:Fiekie kan jij nog een keer stap voor stap uitleggen hoe jij je knot maakt?
Van de week op stal ging een beetje snel
_Fieke schreef:_Rijkie_ schreef:Fiekie kan jij nog een keer stap voor stap uitleggen hoe jij je knot maakt?
Van de week op stal ging een beetje snel
komt ie![]()
1. je maakt een zo laag mogelijke staart op het midden van je koppie, met een (dunne)elastiek of 2/3 dat die stevig zit.
2. je draait je haar gewoon als een soort van drol?! op. 1 dunne elastiek erom. met 1 hand proberen je knot vast te houden dat er zo min mogelijk haarplukken uit gaan steken.
3. je doet er een haarnetje overheen(ik kan hem er 3 keer om heen wikkelen zeg maar), vervolgens weer een dunne elastiek.
4. je doet een dikke elastiek er 'losjes' om heen.(als je die te strak doet dan gaat je knot weer teveel van je hoofd afstaan is mijn ervaring.
5. je parel netje eromheen
6. weer een dikke(witte) elastiek er 'losjes' om heen.
en klaar

_Rijkie_ schreef:Mmmm... jij hebt ook zwaar haar toch?
Houden die dunne elastiekjes wel? Die gebruik ik nooit
_Rijkie_ schreef:_Fieke schreef:Ik ga is kijken hoe brandy erbij staat! Hij had het weer zo warm hoorde ik van els?!![]()
werkse nog!
Hij was zeikie nat onder zn dekentje vanmorgen....
.
. Hij volgt nu echt alles en iedereen, zelfs de katten, haahaa!