Love_Sanne schreef:Ja, is goed![]()
We vroegen ons alleen af hoe je Apaché uitsprak? Ik dacht gewoon hoe je het schrijft
Nou, gewoon als de Apaché helikopter (daar is hij/zij naar vernoemd denk ik?!) denk ik: 'apatsjie'.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Naar leusden is rechts. 

Ik zou hem gewoon Appie noemen 

Love_Sanne schreef:Oh, dacht ff dat we tot de 400 hadden
@Do, leuk filmpje! Staat Tosca langs de Arnhemseweg? Waar vaak een stuk of 3/4 andere paarden buiten staan? Marit en ik zagen gisteren in het land een paardje staan wat verdacht veel op Tosca leek
@Xan, leuk dat dat vrijspringen zo goed gingSanne vind het ook helemaal geweldig!
@Anneke, dat is een tijd geleden! Wat voor wedstrijden wil je gaan starten? Dressuur?
@Jo, echt leuke foto's van Enzo!
Ik ben gelukkig ook alweer uit, ga straks even met m'n broertje mee paardrijden (jaja, die hobbelt sinds kort ook een uurtje per week rond op een paard)
ik ga nu echt vaker komen
? 
En toen vroeg ze of ik jou&Rosa kende omdat ik op dezelfde manege reed
hij heet ehh... Gijsbert nogwat
Love_Sanne schreef:@Suus, niet echt boos ofzo, maar ze vond het een beetje raar gelopen of weet ik het watEn toen vroeg ze of ik jou&Rosa kende omdat ik op dezelfde manege reed
![]()
@Anneke, leuk! Ik wil met Sanne over een tijdje ook wedstrijden gaan starten, moet ze eerst nog even leren dat het toch niet zo eng is om alleen in de bak te zijn
achja ik overhaast het ook niet hoor, heb alle tijd, maar het idee is er wel
_Anneke_ schreef:Love_Sanne schreef:@Anneke, wahaaDat grapje kent Sanne ook
jaa echt hemaar ik kan er wel om lachen
zo'n baby is het soms nog
Als je geen humor hebt moet je ook geen Haflinger hebben Mevrouw vindt zichzelf zo nu en dan zooo grappig
(Ik ook, maar dan zie je 'r echt heel vrolijk kijken als er weer iemand heeeeeel errug bang voor haar is omdat ze een duwtje geeft
)