Kirsten_S schreef:Uiteraard!Iriis_ schreef:quote="Broccoli"
Koekjes zijn allemaal klaaaaar!
Morgen om 12 uur komen! En daannnnnnn, mag je er vast ook een
!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Uiteraard!Iriis_ schreef:quote="Broccoli"
Koekjes zijn allemaal klaaaaar!
Morgen om 12 uur komen! En daannnnnnn, mag je er vast ook een
!
! Flevolander schreef:Ahtnamas schreef:Zal kartouch de kudde niet gaan missen? Wel op dezelfde manege, wel in dezelfde bak... maar niet in hetzelfde weiland? Dat moet best vreemd zijn!
Contact met paarden zal wel meevallen ... er staat nu ook al flinke tijd niemand naast haar!
Denk niet dat een paard zo denken kan eigelijk
) Broccoli schreef:Dat meiske ging me ineens omhelzen...
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Dat meiske ging me ineens omhelzen...
Het is echt een vervelend kind, ze liep vroeger ook altijd rond op zaterdag..
Snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Frans Kartouch aan hun heeft verkocht..
Ahtnamas schreef:Hoe oud is die Kelly eigenlijk?
Ahtnamas schreef:Nee Frans gaat tegen potentiele kopers zeggen 'sorry, ik mag u niet... ik verkoop het paard niet aan jullie!' .... Geld is geld hoor!
Het enige wat Frans kan doen is een oogje in het zeil houden zolang Kartouch nog op de manege staat. Die mensen zoveel mogelijk helpen ....
Ahtnamas schreef:Hoe oud is die Kelly eigenlijk?

mag ik derr
Kirsten_S schreef:Ja?? Ow ja, dat zei ze hè maandag?neee wacht ! 15
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Hoe oud is die Kelly eigenlijk?
edit:
blablabla
want je weet niet wie er allemaal meeleest... haha
G1ovanna schreef:wie is dat meisje dan mensjess hou mij op de hoogte ken ik dermag ik derr
nadine mag k der?
Ze is zoo kinderlijk nog kwa omgang met volwassen mensen. Jaah duh ik doe ook kinderlijk maar niet tegen frans of die andere mensen ouder dan 25
Broccoli schreef:Maarre... we zijn best wel aan het roddelen... (A)
Ahtnamas schreef:*&* je moet ff rustig aan doen met je roddelswant je weet niet wie er allemaal meeleest... haha
Iriis_ schreef:Ahtnamas schreef:Nee Frans gaat tegen potentiele kopers zeggen 'sorry, ik mag u niet... ik verkoop het paard niet aan jullie!' .... Geld is geld hoor!
Het enige wat Frans kan doen is een oogje in het zeil houden zolang Kartouch nog op de manege staat. Die mensen zoveel mogelijk helpen ....
Nou, het kan best zijn dat hij 'vervelendere' mensen daar niet rond wil hebben lopen lijkt mij
Daar kijkt hij heust wel naar hoor. Maar blijkbaar kijkt hij anders naar die mensne![]()
Dat kan natuurlijk
Maar ik snap alleen niet waarom hij tegen die ander dan direct nee zei toen ze vroeg of hij haar verkocht