Hahahaha Linds, dat had je vanochtend niet gezegd!! Van harte!! T ging wel goed met Lief geloof ik he? T zag er goed uit iig
Ik ben heeeeel fijn op mn gesponsende laptop aan het werk nu, supercool
Doneren, sja, t is nodig soms.. Ik hoop alleen niet dat er weer 'wat' op de plank blijft liggen net als dat geld van de Tsunami.. lijkt me dat die mensen het wel kunnen gebruiken?
Splinter
Geplaatst: 23-01-10 16:22
ja ze doet haar best, het is alleen enorm saai die tempocontrole telkens weer terug rijden
Redlich
Geplaatst: 23-01-10 18:13
Lindsey, gefeliciteerd!
taverno
Geplaatst: 23-01-10 20:36
Bah,heb je de hele dag gewerkt,ga je naar je hobby en regent het.Van die koude rotregen.
Ik kan ook wel een donatie gebruiken,volgens mij gaat mijn televisie het begeven.
Coby10
Geplaatst: 23-01-10 21:25
Zullen we kijken of we Linda de Mol ook kunnen inhuren voor de volgende tv-actie: Laat Tav kijken!
Ben vandaag met Lisette en Yvonne naar Jumping Amsterdam geweest. Was erg leuk, ook om Totilas 'in real life' te zien. Wat is dat een gaaf paard! De kur van Imke Bartels vond ik ook heel mooi om te zien, omdat de muziek daar super paste. Edward Gal won, Laura Bechtolsheimer was 2e en Imke Bartels 3e.
Grom.... het sneeuwt alweer! Heel licht. Ben aardig klaar met de sneeuw.
Redlich
Geplaatst: 24-01-10 13:11
Goedemiddag
Redlich
Geplaatst: 24-01-10 13:15
Sneeuw gaat gelukkig ook weer weg! Gisteravond voordat ik ging slapen keek ik nog even door het raam naar buiten en zag een witte wereld. Had er zo de pest in! Zo niet op gerekend. Zo naar stal en hoop dat de buitenbak te rijden is.
Ik ook, had gehoopt dat het nu even voorbij was. Hoorde hier en daar iemand het wel zeggen, maar ik hoopte van niet . Toch nog heerlijk gereden vanochten met Noah, hij deed goed zijn best.
taverno
Geplaatst: 24-01-10 19:51
Ik ben niet op stal geweest,had oppas voor Tence geregeld,ik hoop dat het goed gekomen is. Maar daar ga ik helemaal van uit.
Heb je in de buitenbak gereden Noah,of was die niet begaanbaar.
Ik mag Venga helaas pas dinsdag weer rijden, maar moet zeggen dat als het wel weer kon dat ik echt de buitenbak had gepakt. De sneeuw verdween als je eroverheen wandelde en de bak was niet aangevroren.